5

سید محمد حجازی در حاشیه ملاقات با روحانی مجروح : حمایت از آمران به معروف وظیفه همگانی است.

  • کد خبر : 6925
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۷

معاون ستاد کل نیروهای مسلح از ساماندهی و حمایت از آمران به معروف و فعال شدن مراکز امر به معروف و نهی از منکر در کشور خبر داد و افزود: باید دستگاه قضا و مجلس چالشهای قانونی برخورد قاطع با حاملان سلاح سرد را برطرف کنند. سردار سرتیپ سید محمد حجازی در حاشیه ملاقات از […]

معاون ستاد کل نیروهای مسلح از ساماندهی و حمایت از آمران به معروف و فعال شدن مراکز امر به معروف و نهی از منکر در کشور خبر داد و افزود: باید دستگاه قضا و مجلس چالشهای قانونی برخورد قاطع با حاملان سلاح سرد را برطرف کنند.

سردار سرتیپ سید محمد حجازی در حاشیه ملاقات از علی خلیلی روحانی مجروح شده آمر به معروف در گفتگو با خبرنگار مهر هدف از این ملاقات را تجلیل و قدردانی از این اقدام طلبه جوان عنوان کرد و افزود: حمایت از آمران به معروف وظیفه همگانی است.

وی در پاسخ به این پرسش که پس از چند حادثه رخ داده سپاه پاسداران چه اقدامی برای حمایت از آمران به معروف انجام داده است گفت: قرار است مراکز اجرایی امر به معروف و نهی از منکر دوباره فعال شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: این مراکز اجرایی با آموزش و ساماندهی ویژه آمران به معروف وظیفه حمایت از این افراد را بر عهده دارند.

سردار حجازی در پاسخ به این پرسش که آیا برخورد ضعیف دستگاه قضائی با حاملان سلاح سرد موجب افزایش نزاعها، قتلها و درگیریهای اخیر شده گفت: دستگاه قضائی هم به نوبه خود تلاش می کند ولی برخی از قوانین اجازه برخورد قاطع را از دستگاه قضائی گرفته است که در این مورد باید مجلس و قوه قضائیه برای حل این چالش همکاری و تعامل کنند.

این مقام مسئول در نیروهای مسلح کشور در پاسخ به اینکه آیا کاهش ایست بازرسیهای بسیج محلات موجب افزایش جرائم شده است گفت: با رویکرد جدید مراکز اجرایی امر به معروف فعال تر می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر