3

شیوه های پرداخت صدقات در کشور نوین سازی می شود.

  • کد خبر : 7061
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۵

شیوه های پرداخت صدقات در کشور نوین سازی می شود. به گزارش واحد مرکزی خبر ، مدیر کل انفاقات ، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد امام خمینی کشور در سمنان گفت: در این زمینه از سامانه های نوین از جمله سایت های اینترنتی و ای تی ام بانکی بهره گرفته می شود. آقای صناعی […]

شیوه های پرداخت صدقات در کشور نوین سازی می شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، مدیر کل انفاقات ، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد امام خمینی کشور در سمنان گفت: در این زمینه از سامانه های نوین از جمله سایت های اینترنتی و ای تی ام بانکی بهره گرفته می شود.

آقای صناعی افزود: این تغییر علاوه بر استفاده از شیوه های نوین ، از نظر شکلی و ظاهری با تعبیه صندوق های لاک و مهر شده ویژه در داخل صندوق های صدقات هم اعمال و ترتیبی اتخاذ شد تا ماموران جمع آوری وجوهات بدون ارتباط مستقیم با پول موجود در صندوق ها ، صدقات را جابجا کنند.

وی گفت: استفاده از سامانه ای تی ام بانک ها از جمله این روش های جدید است که تاکنون با کمک بانک های ملی ، کشاورزی و پاسارگاد اجرایی شده و در آینده با بانک کارت شهروندی صندوق های صدقات بانک انصار هم امکان پذیر می شود.

مدیر کل انفاقات ، صدقات و امور اجرایی کمیته امداد امام کشور میزان کمک های مردمی به کمیته امداد امام خمینی در سال ۸۹ را چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و تمهیدات شورای مرکزی برای بازگشت کمیته امداد به رویه مردمی بودن ، امسال در نظر است این رقم به ۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

آقای صناعی گفت: در کشور هفت میلیون نفر مشترک صندوق های صدقات هستند و این رقم در نظر است تا پایان امسال به ۱۰ میلیون مشترک افزایش یابد.

وی با بیان اینکه کمک های مردم بر اساس نیات کمک کنندگان هزینه می شود ، افزود: حقوق کارمندان این نهاد از محل اعتبارات دولتی است و حتی یک ریال از کمک ها و صدقات مردم برای حقوق و امور جاری این نهاد هزینه نمی شود.

مدیرکل انفاقات ، صدقات و امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور در همایش مسئولان مشارکت های مردمی این نهاد در استان سمنان گفت: جشن ملی رمضان در استان های کشور برگزار می شود که نحوه برگزاری جشن رمضان در هر استان با توجه به برنامه ریزی ها متفاوت خواهد بود و این جشن به عنوان شبی به یادماندنی برای خانواده امداد ثبت خواهد شد.

صناعی افزود: جشن عاطفه ها را هم امسال در مدارس برگزار و فقط پایگاه های اصلی را در مناطق شهری دایر می کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7061

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر