3

نایب رییس فدراسیون کاراته:بنده از بازگشت عباس احمدپناهی خبری ندارم

  • کد خبر : 7231
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵

سیروس یزدانی نایب رییس فدراسیون کاراته در واکنش به خبر بازگشت احمدپناهی از سفر خارجی به خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: بنده از بازگشت عباس احمدپناهی خبری ندارم و نمی دانم که آیا وی به ایران بازگشته یا نه؛ فقط از طریق سایت ها مطلع شدم که وی به همراه تیم ملی کاراته بازگشته است و هنوز […]

سیروس یزدانی نایب رییس فدراسیون کاراته در واکنش به خبر بازگشت احمدپناهی از سفر خارجی به خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: بنده از بازگشت عباس احمدپناهی خبری ندارم و نمی دانم که آیا وی به ایران بازگشته یا نه؛ فقط از طریق سایت ها مطلع شدم که وی به همراه تیم ملی کاراته بازگشته است و هنوز هم معلوم نیست که به ایران آمده یا نه.

وی در مورد عملکرد کاراته کاها در مسابقات قهرمانی آسیا در چین افزود: من از عملکرد همه ملی پوشان راضی هستم؛ آنان تلاششان را کردند و هیچ کدام در این رقابت ها کم فروشی نکردند؛ به عنوان مثال در رده سنی ۱۶ تا ۱۷ سال شاهین بلالایی با مصدومیتی که داشت در دیدار فینال به مصاف حریف خود رفت. اما با تمام آسیب دیدگی توانست مدال طلا را کسب کند. شدت مصدومیت این کاراته کا طوری بود که بعد از پایان مسابقه وی را بر دوشمان گرفتیم و به بیرون از تاتامی آوردیم.

نایب رییس فدراسیون در ادامه گفت:افرادی مثل حسنی پور و زیگساری نتوانستند انتظاراتمان را برآورده کنند. به عنوان مثال زیگساری در دور قبل طلا گرفت، این بار بازی را واگذار کرد. البته شاید روز، روز قهرمانی برای وی نبود.

وی خاطر نشان کرد: در مسابقات کاتای تیمی حقمان کسب مدال طلا بود اما نتوانستیم به این عنوان برسیم. شاه چراغی در حین مسابقه پایش سر خورد و نتوانست انتظار ما را برآورده کند؛ من نه به عنوان نایب رییس بلکه به عنوان یک کاراته کا دوست داشتم تمام طلاها به دخترها و پسرهای تیم ایران برسد اما کسب مدال با اعمال نفوذ رقبا در داوری های چنین رقابت هایی کار دشواری است.

یزدانی در پایان اظهار داشت: “تاکاشی” که عضو هیات رییسه بین المللی کاراته است با اعمال نفوذ در داوری می خواهد مدال ها به همه کشورها برسد اما این را هم باید بدانیم سایر کشورها در حال پیشرفت هستند و آنها هم به دنبال کسب مدال هستند. من هم امیدوارم با تلاشمان از موفقیت های خودمان دفاع کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7231

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر