1

هاشمی گفت که بعد از دیدار با رهبرانقلاب درباره کاندیداتوری‌ام اظهارنظر می‌کنم

  • کد خبر : 73419
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به دیدار پیش از ظهر امروز تعدادی از نمایندگان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیش از ظهر امروز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی رفتند که بنده […]

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به دیدار پیش از ظهر امروز تعدادی از نمایندگان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیش از ظهر امروز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی رفتند که بنده نیز یکی از این نمایندگان بودم.

وی با بیان اینکه این دیدار با هدف تبریک عید نوروز صورت گرفت، افزود: در این دیدار که با حضور آحاد مردم و تعدادی از فعالان سیاسی برگزار شد، محمد رضا تابش نماینده اردکان، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، حسین امیری خامکانی نماینده زرند، مهدی سنایی نماینده نهاوند، محمد مهدی پورفاطمی نماینده تنگستان و علی مطهری نماینده تهران نیز حضور داشتند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: در این دیدار، یکی از نمایندگان، به نمایندگی از مجلسی‌ها، سخنرانی داشت. وی در سخنان خود خطاب به رئیس مجمع تشخیص گفت که با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص ضرورت حضور همه سلایق و آحاد جامعه از حیث کاندیداتوری و مشارکت در انتخابات، بهتر است که شما یا همفکران منتسب به شما (هاشمی رفسنجانی) در انتخابات حضور فعال داشته باشند.

پیرموذن اضافه کرد: هاشمی رفسنجانی نیز در این دیدار طی سخنان کوتاهی گفت که بنده در آینده خدمت مقام معظم رهبری خواهم رسید و پس از آن بیشتر در خصوص انتخابات صحبت خواهم کرد.

وی ادامه داد: همچنین در این دیدار، یکی از روحانیون نیز از هاشمی رفسنجانی سوال کرد که چرا خودتان کاندیدا نمی‌شوید، که هاشمی هم در پاسخ گفت که خدمت رهبر انقلاب می‌رسم و بعد اظهار نظر خواهم کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در پایان اظهار داشت که در این دیدار در خصوص اصلاح‌طلبان و حضور آنها در انتخابات هیچ بحثی صورت نگرفت.

پیشتر، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر امام رضا(ع) فرموده‌ بودند: اینجور نیست که کسی بیاید نسبت بدهد که رهبری نظرش به فلان است، به بهمان نیست. اگر چنین نسبتی داده شد، این نسبت درست نیست. البته این روزها با این وسائل عجیبِ رسانه‌ایِ کنونی ــ‌ این پیامک‌ها و امثال اینها ــ متأسفانه حرفهای گوناگون، نسبت‌های گوناگون به اشخاص گوناگون، رواج دارد.

ایشان فرموده بودند که، “گاهی ممکن است یک نفر هزاران پیامک بفرستد. برای من گزارش دادند که ممکن است در ایام انتخابات، روزی چند صد میلیون پیامک رد و بدل شود. مراقب باشید، تحت تأثیر این چیزها قرار نگیرید؛ نگاه کنید، تشخیص بدهید، اصلح را بشناسید و برای ادای تکلیف، اسم او را به صندوق رأی بیندازید. البته هر کسی و یا فعالان سیاسی می‌توانند دیگران را هم با نظر خودشان همرأی کنند ــ این اشکالی ندارد ــ اما از حقیر کسی چیزی در این زمینه نخواهد شنید. در عین حال مردم می‌توانند به همدیگر بگویند، سفارش کنند، تأکید کنند، توصیه کنند، یکدیگر را توجیه کنند و به هم کمک کنند برای شناخت اصلح. به هر حال آنچه که ملاک عمل است، رأی آحاد مردم است.”

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=73419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر