1

تشریح چگونگی دریافت بن خرید کتاب در نمایشگاه توسط محمد صادق افراسیابی

  • کد خبر : 76546
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲

در ادامه نشست خبرنگاران به طرح سوالات خود در خصوص نحوه دریافت بن خرید دانشجویی و چگونگی دریافت بن کارت الکترونیک خرید کتاب پرداختند.

نشست خبری کمیته نشر الکترونیک بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب به درخواست برخی اصحاب رسانه‌های جمعی استان فارس و صبح امروز در مجموعه فرهنگی پارسه شیراز برگزار شد.

در این نشست محمد صادق افراسیابی معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان تهران و مدیر کمیته نشر الکترونیک نمایشگاه بین المللی کتاب از حضور بیش از ۳ هزار کتاب الکترونیک در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: موضوع بسیاری از کتاب‌های این دوره از نمایشگاه مربوط به آثار شعرای نامدار استان فارس به خصوص حافظ و سعدی شیرازی است.

در ادامه نشست خبرنگاران به طرح سوالات خود در خصوص نحوه دریافت بن خرید دانشجویی و چگونگی دریافت بن کارت الکترونیک خرید کتاب پرداختند.

نکته جالب توجه آن‌که برخی خبرنگاران رسانه‌های جمعی در این نشست به انتقاد از وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر شیراز پرداختند و با توجه به سوابق افراسیابی در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خواستار عضویت وی در شورای شهر شیراز شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر