6

مشاور اقتصادی کاخ سفید از سمت خود استعفا خواهد کرد

  • کد خبر : 766
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۸:۴۱

آستن گولسبی Austan Goolsbee،‌ مشاور اقتصادی کاخ سفید روز دوشنبه گفت از سمت خود استعفا خواهد کرد و بار دیگر به تدریس روی خواهد آورد. به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن،‌ این اقدام می تواند ناکامی دیگری برای سیاست های اقتصادی باراک اوباما،‌رئیس جمهور امریکا،‌ تلقی شود. کاخ سفید اعلام کرد آستن گولسبی، که ریاست […]

آستن گولسبی Austan Goolsbee،‌ مشاور اقتصادی کاخ سفید روز دوشنبه گفت از سمت خود استعفا خواهد کرد و بار دیگر به تدریس روی خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن،‌ این اقدام می تواند ناکامی دیگری برای سیاست های اقتصادی باراک اوباما،‌رئیس جمهور امریکا،‌ تلقی شود.

کاخ سفید اعلام کرد آستن گولسبی، که ریاست شورای مشاوران اقتصادی باراک اوباما را بر عهده دارد،‌ از سمت خود کناره گیری خواهد کرد تا بتواند در سال تحصیلی آینده به تدریس در رشته اقتصاد دانشگاه شیکاگو مبادرت ورزد.

آُستن گولسبی استاد رشته اقتصاد در این دانشگاه است.

باراک اوباما با صدور بیانیه ای در این باره گفت آستن گولسبی به برون رفت امریکا از بدترین بحران اقتصادی بعد از بحران بزرگ اقتصادی اواخر دهه هزار و نهصد و بیست کمک کرد.

اعلام خبر کناره گیری مشاور مورد اعتماد باراک اوباما در امور اقتصادی در شرایطی صورت می گیرد که شواهد بسیار حاکی از آن هستند که اقتصاد امریکا نتوانسته است از بحران مالی اخیر به طور کامل خلاص شود.

داده های ناامید کننده اخیر باعث شده است پرسش های بسیاری درباره تاثیرگذاری مستمر برنامه های احیای اقتصادی در امریکا مطرح شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر