2

قتل عام خونین پس از قتل همسر!

  • کد خبر : 78120
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۹:۵۲

مرد دیوانه‌ای در سیاتل آمریکا در اقدامی جنون‌آمیز همسر جوانش را با شلیک گلوله کشت و پس از قتل‌عام سه مرد دیگر در پارکینگ خانه‌اش، هدف شلیک مأموران پلیس قرار گرفت و در صحنه جنایت جان خود را از دست داد.

این تیراندازی مرگبار حوالی ساعت ۹:۳۰ شب در آپارتمانی آغاز شد. در حالی که هنوز علت این حادثه مشخص نشده است اما پلیس بروز یک اختلاف خانوادگی را دلیل این کشتار می‌داند. این مرد ۲۸ساله که هنوز هویت او و قربانیانش فاش نشده است.
در این تیراندازی با شلیک به همسرش همسایگان را به بیرون از خانه‌ها کشاند و با گزارش آنها به پلیس، مأموران به محل رسیدند اما حضور مأموران، ضارب را دیوانه‌تر کرد به‌طوری که او با اسلحه آماده شلیک به پارکینگ فرار کرد و آنجا با به رگبار بستن ۳ مرد دیگر در محاصره پلیس قرار گرفت.
در حالی که این مرد حاضر به تسلیم شدن نبود سرانجام توسط ۸ مأمور پلیس هدف قرار گرفت و در نهایت در صحنه جنایت جان خود را از دست داد.
قربانیان این مرد ۲۸ ساله علاوه بر همسر ۲۵ساله‌اش، سه مرد ۲۴ و ۴۶ و ۶۲ ساله بودند.
به گفته شاهدان این مرد پیش از تیراندازی به مردان، در پارکینگ با آنها جر و بحث مفصلی داشت که سپس آتش گلوله را به روی آنها گشود. در این عملیات دستگیری، چندین خودروی پلیس و آتش‌نشانی صحنه جنایت را از همه طرف بسته بودند و مشغول بررسی صحنه جرم بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر