2

نشریه اشپیگل:رژیم اسرائیل عامل پشت پرده ترور داریوش رضایی ‌نژاد دانشجوی ایرانی

  • کد خبر : 7870
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۷

اشپیگل:اسرائیل پشت‌پرده ترور دانشجو ایرانی مراسم تشیع پیکر داریوش رضایی نژاد رژیم اسرائیل بار دیگر به عنوان عامل پشت پرده ترور داریوش رضایی ‌نژاد دانشجوی ایرانی معرفی شده است. نشریه اشپیگل روز دوشنبه (۱۰ مرداد، ۱ آگوست) در گزارشی موسوم به “راه‌کار خراب‎کارانه و مرگ‌بار اسرائیل” گزارش داد که این ترور از سوی سازمان جاسوسی […]

اشپیگل:اسرائیل پشت‌پرده ترور دانشجو ایرانی

مراسم تشیع پیکر داریوش رضایی نژاد
رژیم اسرائیل بار دیگر به عنوان عامل پشت پرده ترور داریوش رضایی ‌نژاد دانشجوی ایرانی معرفی شده است.

نشریه اشپیگل روز دوشنبه (۱۰ مرداد، ۱ آگوست) در گزارشی موسوم به “راه‌کار خراب‎کارانه و مرگ‌بار اسرائیل” گزارش داد که این ترور از سوی سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

این گزارش می‌افزاید که این حمله تروریستی، “نخستین اقدام” تامیر پاردو رئیس جدید سازمان اطلاعات و جاسوسی این رژیم موسوم به موساد بوده است و تاکید می‌کند که ترور دانشمندان و نخبگان هسته‌ای ایران بخشی از راه‌کار خراب‎کارانه اسرائیل به منظور ایجاد وقفه و تعلل در برنامه هسته‌ای ایران است.

گفتنی است، ایهود باراک وزیر دفاع رژیم اسرائیل در پاسخ به سئوالی درباره دخالت تل‌آویو در ترور دانشجوی ایرانی گفت: “اسرائیل در این باره پاسخی نمی‌دهد.”

افراد ناشناس مسلح روز شنبه (۱ مرداد) رضایی نژاد را در بیرون درب منزلش به قتل رساندند. این در حالی است که تاکنون هیچ فرد و یا گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است.

افزون بر این، در حمله دیگری به دانشمندان ایرانی در آذرماه سال جاری، دو موتورسوار ناشناس، بمب‌هایی را به خودروهای شخصی دکتر مجید شهریاری و پرفسور فریدون عباسی در تهران متصل کردند که در پی این اقدام تروریستی، مجید شهریاری جان خود را از دست داد و فریدون عباسی نیز مجروح شد.

وزارت اطلاعات ایران در همین ماه (آذر ماه) اعلام کرد که موساد، سازمان جاسوسی امریکا موسوم به سازمان سیا و ام‌آی سیکس در این حملات تروریستی نقش داشته‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر