3

مثلث رویایی بارسا برای فصل بعد

  • کد خبر : 79439
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

درفصل آینده بارسلونا روی یکی از افسانه ای ترین زوج های ممکن در فوتبال جهان حساب خواهد کرد. مسی در کنار نیمار، تا حدی مارادونا در کنار پله را تداعی می کند.

دو فوق ستاره ای که یکی از آنها به تازگی ۲۱ ساله شده و مهاجم آرژانتینی هم در ژوئن امسال ۲۶ ساله می شود. البته نیمار نسبت به مسی که چهار بار برنده توپ طلایی شده، هنوز سالهای زیادی پیش روی خود دارد و باید شایستگی هایش را در فوتبال اروپا به اثبات رساند و در حال حاضر تنها نقطه اشتراک او با پله این است که هر دو نفر آنها متعلق به تیم سانتوس هستند. بارسلونا فرصت های بی شماری برای او فراهم خواهد آورد.

این روزها اخبار مربوط به انتقال او به بارسلونا دیگر از طرف نیمار تکذیب هم نمی شوند. او درگفت و گویی با یکی از رادیوهای کاتالونیایی هم گفته که هیچکس نمی داند فردا چه اتفاقی می افتد. این بدین معناست که سانتوس او را با یک رقم خیلی بالا به بارسلونا خواهد فروخت و البته این باشگاه قصد دارد این خبر را فعلا به صورت مخفی نگه دارد و درماه جولای بعد از جام کنفدراسیون ها آن را به صورت رسمی اعلام کند.
البته فدراسیون فوتبال برزیل در نظر داشت نیمار را تا سال ۲۰۱۴ که زمان برگزاری جام جهانی است، دراین کشور نگه دارد. اما روسل رئیس بارسا که سالها در برزیل کار کرده، توانست با تسریع بخشیدن به این زمان، گوی سبقت را از دیگر رقبایش بگیرد. تزلزل بارسا دراین فصل از چمپیونزلیگ او را متقاعد کرد که بارسلونا نیازمند تغییراتی اساسی است. این باشگاه ۱۰۰ میلیون یورو برای سرمایه گذاری درنظر گرفته و در فکر خرید ستاره های جدید در تیمی است که طی ۵ سال گذشته قدرت اول فوتبال جهان به شمار می رفته است.
اگر فلسفه این تیم در دوران گواردیولا این بود که بازیکنان در حال پیشرفت را در سیستم یک فوتبال افسانه ای جای بدهند (الکسیس سانچس) حالا لیگ قهرمانان نشان داد که برای موفقیت در چنین رقابت هایی باید بازیکنانی که در سطح بالایی از فوتبال قراردارند را در اختیار داشت.
حالا بارسلونا علاوه بر نیمار یک هدف مهم دیگر را هم در بازار دنبال می کند. این تیم قصد دارد هرطور شده “روبرت لواندوفسکی” را از چنگ رئال مادرید در بیاورد. مهاجم لهستانی خیلی پیش از اینکه چهار گل به رئال مادرید بزند، مورد توجه پرس قرارگرفته بود. فوتبال آلمان ضعف های تیم های اسپانیایی را آشکار کرده و این تیم ها را مجبور به واکنش نشان دادن کرده است.
برای همین بارسا به خط حمله سه نفره مسی – نیمار و لواندوفسکی فکر می کند ولی رئال هم می خواهد با کریس رونالدو و لواندوفسکی فصل بعد فوتبال اروپا را شروع کند. بازار نقل وانتقالات بارسلونا به هرحال سرشار از اتفاق های تازه خواهد بود.
تیتو ویلانوا جانشین گواردیولا از دوماه پیش درحال کارکردن روی پروژه های آتی این تیم است. نقص های بی شمار خط دفاعی این تیم او را به فکر جذب تیاگوسیلوا انداخته اند. هوملز ستون اصلی خط دفاعی بوروسیا هم گزینه دیگری است که البته خرید او کار ساده ای نیست. کمپانی مدافع سیتی هم یکی دیگر از بازیکنان مدنظر او بوده که البته اعلام کرده می خواهد درلیگ برتر بماند. عمده ترین تغییرات به درون دروازه مربوط می شوند.
والدس با بارسلونا قراردادش را تمدید نکرده و به همین خاطر آنها از مدتها پیش دنبال یک سنگربان مناسب رفته اند. “گوایتا” از والنسیا و “رینا” از لیورپول به احتمال فراوان راهی کاتالونیا می شوند. “فابرگاس” به احتمال فراوان به آرسنال بازخواهد گشت و ویا و سانچس و مونتویا هم راهی تیمهای دیگر می شوند.
از فروش این بازیکنان، بارسلونا پول لازم برای بودجه و سرمایه آینده را دراختیار ویلانوا خواهد گذاشت. او دنبال هافبک جوانی است که درسطح بین المللی شناخته شده باشد و بتواند به جای فابرگاس در کنار چابی و اینیستا و بوسکتس قرارگیرد.

قدس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر