1

تنبل ترین ملت های عرب

  • کد خبر : 81516
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۲۷

براساس تحقیق این مجله انگلیسی، اعراب حاشیه جنوبی خلیج فارس در صدر فهرست تنبل ترین ملت های عرب قرار دارند. به طوری که عربستانی ها با داشتن ۶۹ امتیاز از ۱۰۰ در صدر این فهرست در میان کشورهای عرب قرار گرفته اند.

یک مجله انگلیسی، عربستانی ها را به عنوان تنبل ترین ملت عرب معرفی کرد.

 

براساس تحقیق این مجله انگلیسی، اعراب حاشیه جنوبی خلیج فارس در صدر فهرست تنبل ترین ملت های عرب قرار دارند. به طوری که عربستانی ها با داشتن ۶۹ امتیاز از ۱۰۰ در صدر این فهرست در میان کشورهای عرب قرار گرفته اند و پس از آنها کویتی ها با امتیاز ۶۴ و سپس اماراتی ها با امتیاز ۶۲ رده های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.
در این تحقیق که براساس شاخص هایی مانند انجام فعالیت های ورزشی روزانه انجام شده، به عوامل تنبلی در کشورهای عربی و خطرات آن نیز اشاره شده است.

 

این در حالی است که بنا به اعلام سازمان های بهداشتی بین المللی، تمامی مردم عربستان تا سال ۲۰۲۰ به دیابت مبتلا شده و یا در معرض ابتلا به آن خواهند بود.
تنبلی؛ فرهنگ عمومی کشورهای عربی
براساس این تحقیق انگلیسی، دما و رطوبت بالای هوا در فضای باز باعث شده است تا مردم کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس بیشتر وقت خود را در فروشگاهها و مجتمع های تجاری یا منازلشان سپری کنند. در این مجتمع ها خانواده ها با قدم زدن در راهروها خسته شده و پس از آن برای استراحت به اغذیه فروشی و فست فودها پناه می برند.
این امر باعث شده است تا ورزش و فعالیت های حیاتی به طور کلی از زندگی مردم این کشورها به ویژه عربستان، امارات و کویت رخت برببندد.
کاربران عربستانی اینترنت، با اعتراف به این واقعیت درباره فرهنگ عمومی کشورشان، اقدام به تمسخر وضعیت کنونی و تنبلی در آن کشور کرده اند.
یکی از مخالفان این رتبه بندی، تحقیق مذکور را نادرست دانسته و اظهار می دارد: کسی که اقدام به این تحقیق کرده است، به احتمال زیاد خودش نیز تنبل است. زیرا وی در این تحقیق به کشورهای دیگر مانند اردن، سودان، قطر، عمان، بحرین، لیبی و غیره اشاره ای نکرده است!
با این وجود اکثریت نظردهندگان نتیجه تحقیق مذکور را تأیید کرده اند. یکی از کاربران بدون ذکر نام زندگی عربستانی ها را این گونه توصیف کرده است: عربستانی ها تنبل ترین هستند. زیرا بیشتر آنها کارمند دولت هستند وبا فرا رسیدن زمان نماز ظهر، کار آنها به پایان می رسد و پس از آن به منزل می گردند و اندکی پس از صرف ناهار، به خواب می روند. آنها به دنبال این خواب، بیدار شده و به شب نشینی می پردازند. پس از آن دیر هم وقت به خواب می روند.

 

 

منبع: سایت شبکه العالم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر