1

طرفداری آقای محسن کدیور از حکومت سکولار

  • کد خبر : 8206
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۵:۱۶

ارگان گروهک لائیک «اتحاد جمهوری خواهان» (مقیم آلمان) از تحولات مثبت در مواضع برخی عناصر اصلاح طلب شبه مذهبی استقبال کرد. «ایران امروز» در تحلیلی که عیناً توسط جرس (سایت وابسته به محسن کدیور) باز نشر داده شد، می نویسد: تحولات مثبتی در مواضع برخی کنشگران دینی اصلاح طلب، رخ داده است. به تازگی آقای […]

ارگان گروهک لائیک «اتحاد جمهوری خواهان» (مقیم آلمان) از تحولات مثبت در مواضع برخی عناصر اصلاح طلب شبه مذهبی استقبال کرد.
«ایران امروز» در تحلیلی که عیناً توسط جرس (سایت وابسته به محسن کدیور) باز نشر داده شد، می نویسد: تحولات مثبتی در مواضع برخی کنشگران دینی اصلاح طلب، رخ داده است. به تازگی آقای کدیور از حکومت سکولار طرفداری کرده است. مدتی پیش هم تاج زاده با الزام حجاب مخالفت کرد و آن را اختیاری خواند. در پی این تابوشکنی، به تازگی نیز شاخه جوانان حزب مشارکت، به اقدامات نیروی انتظامی در طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی اعتراض کرده است.
سایت یاد شده افزود: در عین حال باید تاکید کرد که تابوشکنی، پرهیز از مصلحت طلبی و برگزیدن مواضع جدید در صورت تداوم کارساز خواهد بود. یکی از ایرادات شورای هماهنگی سبز این است که خواسته یا ناخواسته کوشیده تا حضور نیروهای دینی را به کلیت جنبش سبز تعمیم دهد.
باز نشر این تحلیل آن هم از سوی جرس در حالی است که سایت وابسته به محسن کدیور، دو هفته پیش با مظلوم نمایی نوشت: جرس قرار است بخش مذهبی جنبش را پوشش دهد و بنابراین باید مناسبت های مذهبی، اندیشه و تفکرات مراجع و در راس آن امام خمینی و حماسه های رزمندگان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
جرس در آن مطلب تصریح کرده بود: جامعه ایران بیش از ۹۰ درصد مردمش مسلمانند و حتی افراد با ادعای غربی و ماهواره داشتن هنوز از طرح امنیت اجتماعی ابراز خوشحالی می کنند.
خاطرنشان می شود کدیور از جمله افرادی است که علناً از محافل آمریکایی به اسم جایزه پول گرفته و به واسطه وی به بیت منتظری خط داده می شد. او به تازگی لباس روحانیت را از تن درآورده است… تا کی نوبت فکل و کراوات شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر