2

از حمله به صفحه مجازی هدیه تهرانی تا ساخت “فرار از زندان” ایرانی

  • کد خبر : 82516
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱

احتمال می رود که قلب یخی هم مثل سریال ویلای من تحریم شود و نسخه های باد کرده در دست فروشنده ها عاقبت در بسته های مجله باطله به فروش برسد.

 

هدیه تهرانی در صفحه شخصی خود مطلبی منتشر کرد و از توزیع قسمت های جدید سریال “قلب یخی” خبر داد. او بدون ارائه توضیحی در مورد وقفه ۲ ماهه در انتشار این سریال این پست را در فضای مجازی منتشر کرد.

با گذشت چند دقیقه از انتشار این مطلب، مخاطبان قلب یخی نظرات خود را زیر این مطلب بیان کرده و از تاخیر و بی برنامه بودن عوامل سریال قلب یخی انتقاد کردند. یکی از مخطبان هدیه تهرانی در این پست نوشت: چقدر یک تهیه کننده می تواند بی مسئولت باشد؟ فرد دیگری نیز نوشته بود: تقصیر مردم است که این محصولات را می خرند و به آنها اعتماد می کنند.

احتمال می رود که با این شرایط قلب یخی هم مثل سریال ویلای من تحریم شود و نسخه های باد کرده در دست فروشنده ها عاقبت در بسته های مجله باطله به فروش برسد.

خبر دیگر این که هوش سیاه ۲ در راه است. سریالی که همه چیز در آن، از نحوه فیلمبردای گرفته تا شکل لباس پوشیدن شخصیت ها شما را یاد سریال معروف فرار از زندان می اندازد. این که فیلمسازان ما برای به تصویر کشیدن فیلمی شبیه به یکی از سریال های پر هزینه غربی چقدر قرار است هزینه کنند مهم نیست. نکته مهم زیر بار نرفتن سازندگان آن است که به هیچ وجه تشابه کارشان را با فرار از زندان قبول نمی کنند.

آرش قادری نویسندن این سریال گفت: داستان فرار از زندان در فیلم های زیادی اتاق افتاده و همه شبی هم هستند. غیر ممکن است کسی بتواند بگوید من می توانم قصه ای بنویسم که جز این باشد.

مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر