1

محمد هاشمی :خبرنگار واقع نگار و گزارشگر حوادث است.

  • کد خبر : 8487
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۸:۵۷

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که خبرنگار یعنی پل ارتباطی بین مسوولان و مردم، گفت: خبرنگار واقع نگار و گزارشگر حوادث است. محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که خبرنگار باید سریع، دقیق و امین باشد، اظهار کرد: خبر باید سرعت و دقت داشته باشد […]

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که خبرنگار یعنی پل ارتباطی بین مسوولان و مردم، گفت:

خبرنگار واقع نگار و گزارشگر حوادث است.

محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که خبرنگار باید سریع، دقیق و امین باشد، اظهار کرد: خبر باید سرعت و دقت داشته باشد و امانت‌داری در آن رعایت شود.

وی افزود: مردم و مسوولان باید شرایط همکاری و بستر لازم را برای خبرنگاران را فراهم کنند، چون هر قدر اطلاع رسانی در جامعه بیشتر شود و اخبار داخلی و خارجی بیشتری منتشر شود، اعتماد مردم به رسانه‌ها بیشتر می شود.

هاشمی تصریح کرد: وقتی مردم در جریان حوادث و رخدادها باشند، همبستگی‌شان با نظام بیشتر می‌شود، پس در کنار وظیفه مهم خبرنگاران، مسوولان هم نسبت به خبرنگاران وظیفه دارند و مسوول هستند و مردم هم باید شکرگذار خبرنگاران باشند به خاطر مطالبی که در اختیار آن‌ها می گذارند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که امانت داری مهم‌ترین رکن کار خبری است، ‌افزود: در امانت داری، روحیه صداقت و شرافت نیز وجود دارد و خبرنگاران نباید اخبار را تحریف و در آن دخل و تصرف کنند و یا با انتخاب تیتر نامناسب معنای ضد محتوای خبری را منتقل کنند و این موارد به امانت داری خبرنگاران مربوط می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر