2

به مهم ترین شایعات بازار نقل و انتقالات فوتبال توجه کنید

  • کد خبر : 86416
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴

شایعات داغ بازار نقل و انتقالات فوتبال

 بنگر و کریم سر تمرین پرسپولیس در تمرین امروز پرسپولیس کریم انصاری فرد و محسن بنگر با لباس شخصی حضور داشتند. این دو بازیکن هنوز با پرسپولیس قراردادی  امضاء نکرده‌اند و در همین باره امروز با دایی گفت‌وگو کردند.موضوع بنگر به حضوریا عدم حضور  شجاع خلیل زاده بستگی دارد که گفته می شود قید سپاهان را زده تا به پرسپولیس بیاید.انصاری فرد هم که … خدا می داند!

قاضی سپاهانی شده ؟
جنگ سرد پرسپولیس و سپاهان در بازار نقل و انتقالات ادامه دارد.امروز محمد رویانیان از پیشنهاد ۳٫۵ میلیارد تومانی سپاهان ( بدون ذکر نام ) به دو بازیکن پرسپولیس داد. ممکن است یکی از این دو بازیکن محمد قاضی باشد که حضورش در پرسپولیس خیلی هم به صلاح نیست چون قرمزها حدود ۹ مهره تهاجمی دارند . گفته می شود قاضبی با سپاهان توافق کرده و بعد از دریافت رضایتنامه به این تیم اصفهانی می رود.

برهانی در چین
آرش برهانی روز گذشته راهی چین شد. سفری که می‌تواند شایعات زیادی درباره ادامه حضور آرش در استقلال را به وجود آورد.  اینکه سفر آرش به چین کاری بوده یا سیاحتی بعد از بازگشت این بازیکن از سفر پر رمز و رازش مشخص خواهد شد. آرش یک هفته دیگر از چین به ایران برمی‌گردد و آن روز است که با قطعیت می‌توان گفت برهانی در استقلال می‌ماند یا این تیم را به مقصد لیگ چین ترک می‌کند.

حمیدرضا سلیمانی هم به گسترش پیوست
باشگاه گسترش فولاد تبریز امروز نیز دوبازیکن را به جمع خود اضافه نمود تا جمع بازیکنان عقد قرارداد نموده جدید به عدد چهار برسد.میلاد زنیدپور، با عقد قرارداد سه ساله و حمید رضا سلیمانی بازیکن شاهین بوشهر با قرارداد دو ساله امروز خود را آبی پوش کردند.سعید دقیقی که پیش از این خبرهایی مبنی بر توافق با مسئولین گسترش فولاد مطرح بود به توافق نهایی با این تیم نرسید و از گزینه های این باشگاه حذف شد.

استخدام جعفری ، تمدید با نوری
باشگاه فولاد خوزستان در ادامه تکمیل بازیکنان خود برای فصل آینده حسن جعفری بازیکن فصل پیش تیم سپاهان را به خدمت گرفت. این بازیکن با عقد قراردادی دو ساله به عضویت فولاد در آمد.فولادی ها همچنین با مهدی نوری  به مدت یکسال به نوافق رسیدند .

دستیاران اسکوکیچ چه کسانی هستند؟
فرهاد پورغلامی  تاکید کرده دستیار اسکوچیچ نمی‌شود تا مدیران ملوان به دنبال مذاکره با گزینه‌های دیگرشان باشند، گزینه‌هایی مثل نادر عزت‌اللهی و مجید نامجو مطلق که دومی انزلی چی نیست و البته اصلیت فومنی دارد. نادر عزت‌اللهی در مقطع فعلی مربی تیم ملی نوجوانان است و با علی دوستی مهر همکاری می‌کند. عزت‌اللهی که پدر همین سعید عزت‌الهی، بازیکن ملوان و تیم ملی نوجوانان است سال‌ها در ملوان بازی کرده و از پیشکسوتان این باشگاه است.

نظری در انتظار قرارداد
محمدمهدی نظری که این روزها صحبت از حضورش در استقلال است با ابراز خوشحالی از احتمال وقوع این اتفاق می‌گوید: «همه چیز ۵۰ – ۵۰ است. توافقات خوبی با باشگاه استقلال داشته‌ایم اما همه چیز قطعی نشده. از لحاظ شرایط مالی صحبت‌هایی مانده و شاید تا چند روز آینده وضعیت قراردادم با استقلال روشن شود. من با این تیم هنوز قرارداد داخلی هم نبستم»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=86416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر