2

همایش جبهه اصلاحات به زودی و تحت عنوان همایش سراسری برگزار می شود

  • کد خبر : 8685
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۵:۲۳

رئیس دوره ای گروه موسوم به «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» از احتمال برگزاری همایش این جبهه با حضور گروههای ۱۸گانه خبر داد. علی محمد غریبانی به ایلنا گفته است: همایش جبهه اصلاحات به زودی و تحت عنوان همایش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار می شود که قطعا از تمام گروههای اصلاح طلب برای شرکت […]

رئیس دوره ای گروه موسوم به «شورای هماهنگی جبهه اصلاحات» از احتمال برگزاری همایش این جبهه با حضور گروههای ۱۸گانه خبر داد.
علی محمد غریبانی به ایلنا گفته است: همایش جبهه اصلاحات به زودی و تحت عنوان همایش سراسری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار می شود که قطعا از تمام گروههای اصلاح طلب برای شرکت در آن دعوت خواهد شد.
وی اظهار داشت: جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به هیچ عنوان تعطیل نشده بود و در حال حاضر نیز همانند گذشته هر دو هفته یک بار جلساتی با حضور اعضا برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اضافه کرد: در جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دبیران کل گروههای ۱۸گانه اصلاح طلب یا معاونین دبیرکل حضور خواهند داشت. البته برخی از گروهها به دلیل برخی دلایل و شرایط موجود در جلسات شرکت نمی کنند.
از نگاه تحلیلگران، دعوت عناصر اصلی دو حزب منجمله «مشارکت» و «سازمان مجاهدین (انقلاب)» به همایش مورد اشاره یا عدم دعوت از آنها ملاک روشنی برای ارزیابی رویکرد دیگر گروههای حاضر در جبهه مذکور خواهد بود چرا که دو حزب یاد شده به همراه برخی اعضای مجمع روحانیون (نظیر خاتمی) علنا در فتنه و آشوب سال ۸۸ که پروژه مهندسی شده جبهه استکبار بود، نقش آفرینی کردند و اهلیت حضور در فضای سیاسی و انتخاباتی را ندارند.
گفته می شود برخی گروههای حاضر در جبهه اصلاحات ضمن مخالفت با دعوت از احزاب و افراد مذکور، گفته اند که این دعوت به معنای بستن دست و پای خودمان است و باعث مارک خوردن گروههای سفید ما از نگاه حاکمیت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر