2

آخرین اطلاعات از وضعیت جسمانی محمدعلی کشاورز

  • کد خبر : 8723
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۷:۲۳

برادر محمدعلی کشاورز خبر داد که وضعیت جسمانی این بازیگر که از روز دوشنبه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آتیه بستری شده است روبه بهبود است. به گزارش فارس؛ علی کشاورز برادر محمدعلی کشاورز گفت: حال برادر رو به بهبود است. دعای خیر مردم و بزرگان در این ماه مبارک مؤثر واقع شد و احوال […]

برادر محمدعلی کشاورز خبر داد که وضعیت جسمانی این بازیگر که از روز دوشنبه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان آتیه بستری شده است روبه بهبود است.

به گزارش فارس؛ علی کشاورز برادر محمدعلی کشاورز گفت: حال برادر رو به بهبود است. دعای خیر مردم و بزرگان در این ماه مبارک مؤثر واقع شد و احوال ایشان رو به بهبودی هستند.
وی ادامه داد: پزشکان معالج از وضعیت رو به بهبود ایشان ابراز رضایت می‌کنند.
کشاورز در ادامه افزود: خونریزی معده ایشان کنترل شده است و از امروز پزشکان اجازه دادند تا ایشان آب بنوشند و خدا را شکر بهتر هستند.

وی درباره امکان ملاقات ایشان توضیح داد: ایشان در بخش ICU بستری هستند و امکان ملاقات وجود ندارد. اما از همه عزیزانی که ابراز محبت کردند و مردم هنردوست کشور بسیار تشکر می‌کنم.

کشاورز درباره مراحل درمان برادرش توضیح داد: درمان برادر در مراحل مختلف صورت خواهد گرفت و پس از به ثبات رسیدن وضعیت جسمانی، ایشان به اتاق عمل منتقل خواهند شد تا شکستگی پا درمان شده و پزشکان پا را گچ بگیرند.

محمدعلی کشاورز سه روز پیش بر اثر زمین خوردن دچار شکستگی در ناحیه استخوان ران شد و در بخش آی ‌سی‌یو بیمارستان آتیه بستری شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8723

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر