2

زنان بلاگ ؛ خانه دختران و زنان ایرانی

  • کد خبر : 89444
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۴:۵۱

به عنوان مثال می توان از گروه های زیر به عنوان سر تیترهای زنان بلاگ نام برد: سلامت و پزشکی ، خانه و دکوراسیون ، موفقیت و شادکامی ، آرایش و زیبایی ، مد و لباس ، ورزش و تناسب اندام ، آشپزی و تغذیه ، فرهنگ و هنر ، علم و تکنولوی ، زنانه و دخترانه ، خانواده و … .

«زنان بلاگ»، رسماً آغاز به کار کرد.

به گزارش عصرایران ، “زنان بلاگ” که از مدتی قبل به طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده بود ، امروز رسماً افتتاح خود را جشن گرفت.

زنان بلاگ ، سرویس وبلاگ دهی است که با رویکرد “خانه دختران و زنان ایرانی” آغاز به کار کرده و اکثر کسانی که در مدت فعالیت آزمایشی، در این سرویس وبلاگ ایجاد کرده اند ، خانم ها هستند.

موضوع بندی وبلاگ های زنان بلاگ نیز با همه بلاگ سرویس های موجود متفاوت است و حال و هوای خاص خود را دارد. به عنوان مثال می توان از گروه های زیر به عنوان سر تیترهای زنان بلاگ نام برد:  سلامت و پزشکی ، خانه و دکوراسیون ، موفقیت و شادکامی ، آرایش و زیبایی ، مد و لباس ، ورزش و تناسب اندام ، آشپزی و تغذیه ، فرهنگ و هنر ، علم و تکنولوی ، زنانه و دخترانه ، خانواده و … .

گرافیک زیبا ، هدر متحرک و فلش و امکاناتی مانند ابزار اختصاصی وبلاگ ، نظرسنجی ، انتقال مطالب از دیگر سرویس های وبلاگ دهی ، آپلود سنتر اختصاصی عکس ، فتوشاپ آنلاین ، قالب های متنوع ، امکان گفت و گوی میان کاربران ، ثبت وبلاگ در موتورهای جست و جو و … از ویژگی هایی است که اولین سرویس وبلاگ دهی زنان و دختران ایرانی را از بقیه سرویس ها متمایز می کند.

زنان بلاگ خود را خیلی کوتاه و صمیمی معرفی کرده است:

زنان بلاگ، “خانه دختران و زنان ایرانی” است، اینجا دور هم می آییم و از هر دری حرف می زنیم، تجربیات مان را در اختیار همدیگر قرار می دهیم، یاد می گیریم، یاد می دهیم، شوخی می کنیم، می خندیم، جدی می شویم و دریک کلام زندگی می کنیم.
زنان بلاگ، خانه اینترنتی همه ماست، همه ما دختران و زنان ایرانی.

برای دیدن زنان بلاگ و راه اندازی وبلاگ اختصاصی تان اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=89444

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر