1

شهرداری تهران به من پیشنهاد شده است

  • کد خبر : 89858
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۳:۴۲

انتخاب روحانی زمینه‌ساز تشکیل دولت وحدت ملی است/ شهرداری تهران به من پیشنهاد شده است/رضایی، بنیاد اقتصادی تاسیس می‌کند

انتخاب روحانی زمینه‌ساز تشکیل دولت وحدت ملی است

خبر اول اینکه ناطق نوری روز گذشته طی پیام تبریکی خطاب به دکتر روحانی گفت: پاسخ درخور به این اقبال و اعتماد کم‌نظیر ملت ایران، به معرض گذاردن نمایشی شکوهمند از وحدت و یکپارچگی در سطح نخبگان سیاسی متعهد کشور از همه طیف‌ها و سلایق برای تشکیل یک دولت وحدت ملی است. در این پیام تاکید شده است ملت بزرگ ایران این‌بار با تشخیص درست و درک جامع از شرایط حساس کشور، با پشت کردن به دوران بی‌صداقتی و عوام‌فریبی! و با این انتخاب هوشمندانه، عنان مدیریت اجرایی کشور را به دست شخصیتی سپرده است که نماد اعتدال عقلایی، اصلاح‌طلبی حقیقی و اصولگرایی واقعی گردیده است.
ناطق نوری در ادامه این پیام می‌نویسد: <می‌دانم که از دشواری‌های پیش‌رو، آگاهی کامل دارید و باخبرم که از فقر اخلاقی حاکم بر فضای عمومی کشور و به خصوص در حیطه سیاست‌ورزی این روزها در رنجید همچنان‌که از فقر اقتصادی مردم؛ باور دارم که وضع نابسامان معیشت مردم، آشفتگی‌های فرهنگی، شکاف‌های اجتماعی موجود، مهجوریت کارشناسی، روزمرگی در تصمیمات مجریان، بی‌قانونی، فساد اداری، رانت‌خواری، وضع نابسامان سیاست خارجی، همه و همه از یکسو و از سوی دیگر گوشه‌نشینی نیروهای کارآزموده و وفادار نظام که کلید حل همه این مشکلات بوده‌اند، پیوسته روح شما را نیز چون دیگر دلسوزان در این سال‌ها آزرده است و خوب می‌دانم که جنابعالی نیز چنانچه در مناظرات هم بیان کردید سینه‌ای پردرد دارید!>
شهرداری تهران به من پیشنهاد شده است

خبر دیگر اینکه مدیرعامل سابق مترو تهران درباره مطرح شدن نامش به عنوان شهردار آینده تهران گفت: پیشنهاداتی به بنده شده، اما افراد دیگری هم در این زمینه مطرح هستند. محسن هاشمی در گفت‌وگو با مهر، با اعلام این مطلب اظهار کرد: مطرح شدن نام بنده در شرایط فعلی بیشتر گمانه‌زنی است چرا که هنوز شورای جدید مستقر نشده و باید برای دانستن نظر شورا تا ۱۵ شهریورماه منتظر ماند.

وی افزود: به نظر می آید بعد از استقرار شورای چهارم افراد متعددی چه در بین اصلاح‌طلبان و چه در بین اصولگرایان برای تصدی شهرداری تهران مطرح شوند، لذا نمی‌توان از الان گفت که همه دوستان روی بنده متفق‌القول هستند. عضو سابق هیات مدیره مترو تهران در پاسخ به این سوال که یعنی اصلاً موضوع شهردار شدن شما مطرح نیست و در این زمینه پیشنهادی نشده است؟ تصریح کرد: پیشنهاداتی به بنده شده است، اما اینکه بخواهیم درباره این موضوع با قطعیت صحبت کنیم، درست نیست. وی ادامه داد: باید منتظر ماند تا شورای جدید تشکیل و در فضای درستی تصمیم گرفته شود، بنده هم برای قبول موضوع در حال بررسی هستم.
رضایی، بنیاد اقتصادی تاسیس می‌کند

دست آخر اینکه دکتر محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از مسئولان ستادهای انتخاباتی خود در سراسر کشور برای صرف شام دعوت کرد. به گزارش ایسنا، رضایی در این ضیافت شام به اعضای ستاد و حامیان خود گفت که قصد دارد یک موسسه یا بنیاد اقتصادی تاسیس کند. این موسسه قرار است طرح‌های اقتصادی مطرح شده در دوران تبلیغات انتخابات محسن رضایی مثل طرح بانک مردم و طرح حمایت از ۵ هزار شغل خانگی را پیگیری و اجرا کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که محسن رضایی دیگر در سمت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام نخواهد ماند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=89858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر