6

عملکرد درخشان والیبالیست‌های ایران در تاریخ ثبت خواهد شد

  • کد خبر : 91570
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳

کارشناس والیبال می‌گوید عملکرد درخشان والیبالیست‌های ایران برابر ایتالیا در تاریخ ثبت خواهد شد.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عملکرد ملی‌پوشان ایران برابر ایتالیا را عالی توصیف کرد و گفت: بازی بسیار خوبی بود. ملی‌پوشان ما عالی بازی کردند و در نهایت به خودشان باختند. ایتالیا نتوانست ما را شکست دهد. ما حتی در ست پنجم از حریف پیش بودیم اما در نهایت با عدم توجه بچه‌ها مغلوب شدیم در صحنه آخر نیز سوت مشکوک داوری بر نتیجه تاثیرگذار بود.

او ادامه داد: با این حال این بازی در تاریخ والیبال ایران ثبت می‌شود. تاریخ نام این بازیکنان را در خود جای خواهد داد و نشان می‌دهد که برابر حریفی قدرتمند چه عملکرد زیبایی داشتیم. ما در همه چیز خوب بودیم و آن‌ها را تحت فشار قرار دادیم. به نظر من اینقدر که ایتالیا تحت فشار بود ایران تحت فشار قرار نگرفت.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین ادامه داد:‌در امتیازآوری، دفاع و سرویس خوب بودیم. تعویض‌های تیم نیز جواب داد. هر کس که جایگزین هم تیمی‌اش می‌شد فوق‌العاده بود و به تیمش کمک می‌کرد. حمزه زرینی، عادل غلامی و شهرام محمودی زمانی که به میدان آمدند خیلی خوب ظاهر شدند و تمام این‌ها دست به دست هم دادند تا ایران درحالی که شکست خورد سربلند باشد.

کارخانه در پاسخ به این سوال که چرا در دو ست اول مغلوب ایتالیا بودیم گفت: دلایلی زیادی داشت. جابه‌جایی سالن، نبود تماشاگران ایرانی و شناخته شدن بازیکنان جدید ایران باعث شد تا حریف در دو ست اول برتر از ما باشد. نکته دیگر زایتسف نیز از اول در ترکیب ایتالیا قرار داشت. او بازیکن خوبی بود و نقش کلیدی در پیروزی تیمش بازی کرد.

او در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر اینکه چه اتفاقی در ست سوم افتاد و ایران به بازی بازگشت افزود: تیمی که در دو ست باخته باشد، چیزی برای از دست دادن ندارد. ایران نیز منطقی کار کرد و به آب و آتش زد و توانست بازی را برای خود کند. ما در این مسابقه در دریافت‌های اولیه‌مان خوب نبودیم اما بهتر شدیم. تعویض‌ها جواب داد و تیم انرژی گرفت. با برنامه‌ریزی خوب در دفاع نیز توانستیم ایتالیا را کنترل کنیم. با این حال به نظر من می‌توان گفت ایران برنده واقعی نبرد برابر ایتالیا بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91570

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر