1

بازیگری که شهرتش را مدیون دفاع مقدس است!

  • کد خبر : 91715
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵

کامبیز دیرباز با حضور موفق در فیلم سینمایی اخراجی‌های یک و همچنین درخشش در سریال نابرده رنج، نشان داد که پتانسیل خوبی برای ایفای نقش در کاراکترهای دفاع مقدس دارد.

آوینی فیلم نوشت: کامبیز دیرباز بازیگر جوان تئاتر، سینما و تلویزیون چند وقتی است که با حضور در فیلم های دفاع مقدس جای خود را در بین اهالی سینما محکم و شهرت خوبی در بین مخاطبین پیدا کرده است.
دیرباز که با حضور در اخراجی های بازی خوب و تماشایی از خود نشان داد و در خاطر دوستدارانش باقی ماند، سال گذشته با حضور در سریال نابرده رنج و درخشش دوباره به کارگردانان و سازندگان فیلم ها و سریال های دفاع مقدس بخوبی فهماند که پتانسیل خوبی برای ایفای نقش در این کاراکترها را دارد.
دیرباز که خوشحالی خود را از حضور در عرصه فیلم های دفاع مقدسی نشان داده است در گفت و گو های انجام شده با رسانه ها ابراز کرده است: یکی از خوش شانسی های من در زندگی ام این است که بنا به دغدغه و انتخاب حسی ام، به طور معمول از پیشنهادهای کاری ام، ۵ اثر در حیطه دفاع مقدس است.
وی امسال نیز با حضور در سریالی با محوریت موضوع دفاع مقدس جای خود را عمیق تر و محکم تر از قبل کرده است.
فیلم بوی باران سریالی است مناسبتی، که قرار است در ماه مبارک رمضان و در شبهای قدر به نمایش در آید.
کامبیز دیر باز در سریال بوی باران، ایفاگر کاراکتری است که دو اسم دارد و در تمامی ۶ قسمت این سریال مخاطب به دنبال اسم اصلی این شخصیت است.این کاراکتر ۲۵ سال است که دچار فراموشی شده و در این راستا، تعدادی جوان به او کمک می کنند تا پس از گذشت این مدت زمان، حافظه خود را به دست آورد.
بوی باران سریالی با کارگردانی حسین تبریزی است که نگاه متفاوتی به دفاع مقدس و رخداد های آن دارد. پرداختن به موضوع دفاع مقدس با در نظر گرفتن دوری از تکرار مکررات و استفاده ای زوایای دید متفاوت به این عرصه می تواند جاذبه دفاع هشت ساله جنگ تحمیلی کشور ایران را برای مخاطبان حفظ کند.
ابراز علاقه و افتخار این بازیگر جوان و حضور پیاپی او در این محور می تواند الگوی مناسبی برای تازه وارد های عرصه بازیگری باشد و مطمئنا دوستداران این چنین هنرمندان به مخاطبان مجموعه های ساخته شده می افزاید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر