3

خوش رقصی جدید گلشیفته در فیلم مستهجن هالیوودی+تصاویر

  • کد خبر : 92061
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

گلشیفته فراهانی با بازی در یک فیلم مستهجن هالیوودی بار دیگر بی‌هویتی خود را به نمایش گذاشت.

سایت ندای انقلاب نوشت: گلشیفته فراهانی  از بازیگران سابق سینمای ایران، پس از آنکه انحطاط اخلاقیش را با برهنگی و رقاصه‌گی در فیلم‌های متعددی به نمایش گذاشت، در آخرین گام سقوطش در گرداب مسائل غیر اخلاقی، پس از قبول نقش یک روسپی و توهین به هویت زنان افغانی، این‌بار نیز در نقش یه رقاصه زن عرب به هویت زنان عرب نیز توهین و بی هویتی خود را به نمایش گذاشته است.

گلشیفته فراهانی در فیلم “درست مثل یک زن”، نقش یک زن مهاجر عرب را دارد. وی پس از جدایی از همسرش به دنبال کار مورد علاقه‌اش رقص عربی می رود.

فیلمی در ژانر موزیکال و درام به کارگردانی رشید بوچارب و بازی سینا میلر، گلشیفته فراهانی و بهار سومخ، ساخته مشترک فرانسه، امریکا و انگلستان در سال ۲۰۱۲ میلادی است.

این بازیگر زن سینمای ایران که پس از فتنه ۸۸ با خواندن اشعار القایی جوانان را تشویق به آشوب در کشور می کرد، چنان شخصیت بی هویتی پیدا کرده و به بی‌پولی خورده که به گفته دوستانش گاهی برای امرار معاش خود مجبور بود در ساعت های خلوت، به خیابان های پاریس رفته و با نقاب بر صورت ساز بنوازد تا بتواند هزینه زندگی خود را تامین کند که پس از روبرو شدن با این شرایط تلاش کرد تا با عریان شدن در برابر دوربین دوباره مورد توجه قرار گرفته و به ذهن ها برگردد. که هم اکنون نقش روسپی ها را در فیلم های دست چندم هالیوودی بازی می کند.

حضور گلشیفته فراهانی در فیلم‌های اینچنینی و ایفای نقش‌ روسپی و رقاصه در حالی صورت می‌گیرد که هالیود و هنر فیلم سازی ابزاری در دست نظام سلطه و صهیونیسم برای هجمه فرهنگی و بی‌هویت کردن ملت‌ها است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=92061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. هنر تجلی زشتیها وزیبای هاست چه روسپی چه رقاص چه دکتر وچه رییس جمهور به انداره هم در آن سهم دارن.سینمای هالییوود تا اندازه ای اجازه نشان دادن مشکلات ودردهای انسان ها قرن۲۰میده اما شما تا حالا شده اجازه بدید نه مشکل یه روسپی که خط قرمزتونه واصلا به نظرتون انسان نیست بلکه دغدغه جوانان این مرز وبوم فقر بیکاری واعتیاد مشکلات جنسی یه فیلم بسازید پس شما حتی از یک کشور طرفدار صهیونیسم کمتر به مقام انسان ارزش میدهید.نقش رقاص عربی بازی کرد چه گناه نابخشودنی.

  2. واقعاکه خودشوملعبه ی اجنبی کرده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر