2

نمکین : علیرغم تحریم قطعات خودرو، مشکلی در تامین قطعات نداشتیم

  • کد خبر : 94595
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۹:۳۸

دیر عامل ایساکو گفت: در تامین قطعات یدکی مورد نیاز در شبکه خدمات پس از فروش سراسر کشور ایساکو مشکلی وجود نداردو از راههای مختلف تحریم را دور زده ایم

به گزارش خبرنگار اقتصادی افق  نمکین در نشستی خبری که به مناسبت کسب رتبه اول خدمات پس از فروش توسط ایران خودرو برگزار شده بود اظهارداشت: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ـ ایساکو ـ طرح تکریم مشتری را در هفته اول شهریور به اجرا در می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه تمامی خودروهای زیر ۱۰ سال شامل این طرح می شوند، خاطرنشان کرد: تعویض قطعات و اجرات تعویض قطعات شامل شمع، فیلتر هوا، فیلتر بنزین، فیلتر روغن با ۱۰۰ درصد تخفیف، رایگان خواهد بود.

نمکین در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بروز مواردی چون نبود یک قطعه خاص در برخی نمایندگی‌ها به معنای نبود قطعه مورد نیاز در سیستم تامین نبوده و در مواردی به سوء مدیریت برخی نمایندگی‌ها در حفظ سطح لازم موجودی در انبار بازمی‌گردد.

وی ادامه داد:طبق روال موجود تمام نمایندگی های خدمات پس از فروش در سراسر کشور باید حجمی معین از قطعات را به صورت دپو موجود داشته باشند.
مدیر عامل ایساکو تاکید کرد:علیرغم وجود برخی موضوعات مانند تحریم مشکلی برای تامین قطعات یدکی مورد نیاز در شبکه خدمات پس از فروش سراسر کشور وجود ندارد.
نمکین در واکنش به این مطلب که قیمت قطعات و اجرت کار در نمایندگی های خدمات پس از فروش بیشتر از بازار آزاد است گفت:قطعاتی که در نمایندگی ها به کار گرفته می شود اصل و با ضمانت کیفی است و اگر قطعه ای در بازار قیمت پایین تری داشته باشد به طور حتم تقلبی و با کیفیت نامطلوب است.
وی در خصوص دستمزد کار نیز اظهار داشت:در مجموع با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده، متوسط اجرت تعیین شده در نمایندگی های خدمات پس از فروش کمتر از قیمت تعیین شده درصنف تعمیرکاران است.
مدیر عامل ایساکو با بیان این‌که سال گذشته ۲۹ نمایندگی خدمات پس از فروش به دلیل عدم رعایت مقررات موجود در زمینه برخورد با ارباب رجوع لغو امتیاز شدند خاطرنشان کرد: از مشتریان می خواهیم در صورتی که در مراجعه به یک نمایندگی با کمبود قطعه خاصی مواجه شدند از وی بخواهند قطعه مدنظر را از طریق سیستم امداد ویژه تامین کند و یا در صورت نارضایتی از عملکرد یک نمایندگی به شرکت اطلاع دهند تا به موضوع رسیدگی شود.
نمکین با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۹۰۰ نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر کشور فعالیت می‌کنند افزود:سال گذشته ۲۲ نمایندگی خدمات پس از فروش افتتاح شده و امسال نیز در این زمینه برنامه‌ای برای افزایش تعداد نمایندگی‌ها وجود دارد.
وی با اشاره به این‌که طرح احراز هویت قطعات اجرایی شده است، تصریح کرد: به دلیل موضوعاتی چون تحریم، سوء استفاده برخی در این بازار افزایش می یابد با این حال تمهیدات صورت گرفته تمام قطعات ورودی به شبکه خدمات پس از فروش رهیابی شده و به این ترتیب قطعات تقلبی امکان ورود به شبکه را نخواهند داشت.
مدیر عامل ایساکو ادامه داد: در حال حاضر ۳۵ نمایندگی خدمات پس از فروش درخارج از کشور نیز فعالیت کرده و خدمات پس از فروش را به خودروهای صادراتی ایران خودرو ارائه می کنند.

وی افزود: طبق قانون تمام نمایندگی‌های رتبه چهارم از شبکه خدمات حذف شده و نمایندگی‌های رتبه سه نیز در آینده حذف خواهند شد به گونه‌ای که تنها نمایندگی‌های رتبه یک و دو قابلیت باقی ماندن در شبکه خدمات پس از فروش را خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=94595

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر