4

تشریح آخرین وضعیت حجت الاسلام فرزاد فروزش

  • کد خبر : 949
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷

پزشک روحانی مضروب شده توسط اشرار در هنگام دفاع از دختر جوان با تشریح آخرین وضعیت این روحانی گفت: هنوز به طور قاطع درباره وضعیت بینایی این بیمار نمی توان سخن گفت چرا که اعمال جراحی دیگری نیز باید بر روی وی انجام شود. دکتر محمدجعفر قائم پناه – فوق تخصص قرنیه در گفتگو با […]

پزشک روحانی مضروب شده توسط اشرار در هنگام دفاع از دختر جوان با تشریح آخرین وضعیت این روحانی گفت: هنوز به طور قاطع درباره وضعیت بینایی این بیمار نمی توان سخن گفت چرا که اعمال جراحی دیگری نیز باید بر روی وی انجام شود.

دکتر محمدجعفر قائم پناه – فوق تخصص قرنیه در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: چشم راست بیمار به دلیل ترومای وارده صدمه دیده که منجر به پارگی وسیع پلک، پارگی وسیع قرنیه و پارگی وسیع صلبیه شده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: این بیمار دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفته و اقدامات درمانی برای وی در حال انجام است.
alt
قائم پناه در پاسخ به این پرسش که آیا وی بینایی اش را نیز از دست داده یا خیر گفت: هنوز این مسئله مشخص نیست چرا که باید اعمال جراحی دیگری نیز بر روی این بیمار انجام گیرد و نتیجه نهایی در آن زمان مشخص می شود.
به گزارش مهر، حجت الاسلام فرزاد فروزش امام جماعات خوابگاه ۱۶ آذر دانشگاه علوم پزشکی تهران که شب دوشنبه ۱۶ خرداد در یکی از خیابانهای اطراف دانشگاه، متوجه ایجاد مزاحمت از سوی چند نفر برای یک خانم می شود و زمانی که قصد نجات آن خانم را داشته از سوی مزاحمان مضروب شده است. وی در حال حاضر در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) بستری است.


لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر