4

نسبت متقاضیان به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در تهران یک به ۱۵ است

  • کد خبر : 95248
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹

دکتر هاشمی تصویب لایحه حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را عاملی برای رفع مشکل این کودکان دانست و گفت: با تصویب این لایحه مشکلی برای واگذاری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست وجود نخواهد داشت.

رییس سازمان بهزیستی تصویب لایحه حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست را عاملی برای رفع مشکل این کودکان دانست و عنوان کرد: با تصویب این لایحه مشکلی برای واگذاری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست وجود نخواهد داشت.

دکتر همایون هاشمی در حاشیه بازدید علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از شیرخوارگاه «شبیر» با اشاره به لایحه حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست گفت: این لایحه ابتدا ۲۳ ایراد داشت که به ترتیب ایرادات آن برطرف و در حال حاضر تنها یک ایراد دارد که در حال رایزنی با شورای نگهبان برای برطرف کردن این یک ایراد هستیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت این سازمان، ۳۰۰ هزار کودک به بهزیستی تحویل داده شده که به سرپرستی خانوارها درآمده‌اند، گفت: در حال حاضر نیز ۲۳ هزار کودک در سراسر کشور در مراکز سازمان بهزیستی نگهداری می‌شوند.

وی به نسبت متقاضیان به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در تهران و سایر شهرهای کشور اشاره و اظهار کرد: نسبت متقاضیان به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در تهران یک به ۱۵ است، در حالی که این نسبت در سایر استان‌های کشور یک به هشت است.

به گفته رییس سازمان بهزیستی کشور، به جز شیرخوارگاه‌ها که تعداد آنها به بیش از چند مرکز در کشور نمی‌رسد، مابقی مراکز نگهداری این سازمان به بخش خصوصی واگذاری شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=95248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر