7

احمد نجفی:ضرورت تشکیل سازمان سینمایی

  • کد خبر : 9576
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۷:۰۷

احمد نجفی بازیگر و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون تاکید کرد در جلسه دیدار با رئیس جمهور درباره ضرورت تشکیل سازمان سینمایی صحبت کرده است. احمد نجفی که سه‌شنبه شب ۲۵ مرداد ماه در مراسم ضیافت هنرمندان با رئیس جمهوری حضور داشت، به خبرنگار مهر گفت: در این جلسه اهالی فرهنگ و هنر و قلم حضور […]

احمد نجفی بازیگر و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون تاکید کرد در جلسه دیدار با رئیس جمهور درباره ضرورت تشکیل سازمان سینمایی صحبت کرده است.

احمد نجفی که سه‌شنبه شب ۲۵ مرداد ماه در مراسم ضیافت هنرمندان با رئیس جمهوری حضور داشت، به خبرنگار مهر گفت: در این جلسه اهالی فرهنگ و هنر و قلم حضور داشتند و بیشتر درباره مباحث کلی این حوزه صحبت شد. البته دو نفر از اهالی سینما درباره این هنر و شرایط سینمای ایران صحبت کردند.

وی افزود: من به طور خصوصی با آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در ارتباط با تسریع در مکان سازمان سینمایی و مصوبات مربوط به آن که پیش از این مطرح شده بود، صحبت کردم.

نجفی در ادامه بیان کرد: ایشان نیز با علاقمندی موضوع سازمان سینمایی را مورد توجه قرار دادند و بر همین اساس قرار شد جلسه فوق العاده‌ای را در آینده نزدیک برای رسیدگی به این امور برگزار کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر