2

بازیگران معروف و هنرمندان طرفدار پرسپولیس +تصویر

  • کد خبر : 96372
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳

دختر بزرگ محمدرضا شریفی نیا هم از آن فوتبالی ها است. همین سال گذشته که مسابقه های فوتبال جام جهانی توی سینما ها پخش می شد،طرفدار دو آتیشه اسپانیا بود و بازی های اسپانیا را در سینما تماشا می کرد.اما توی فوتبال داخلی یک پرسپولیسی است و همیشه اهل کل کل…

محمدرضا گلزار: خیلی فوتبالی نیست و بیشتر علاقه اش به سمت والیبال است.ولی پرسپولی است.اگر در جمعی باشد و کل کل راه بیا افتد طوری از پرسپولیس طرفداری می کند که انگار هر روز استادیوم است.

پژمان بازغی: فکر می کنم این یکی را همه بدانید.اگر یک استادیوم بروی حرفه ای باشید حتمن پژمان بازغی را در استادیوم دیده اید.ولی در بازی های پرسپولیس.چون حسابی پرسپولیسی است و با کسی هم شوخی ندارد.با خیلی از بچه های فوتبالی رفیق است.مخصوصا حسین هدایتی!

کامبیز دیرباز: اگر خیال می کنید پژمان بازغی تنهایی بازی های پرسپولیس را به استادیوم می رود سخت اشتباه می کنید.کامبیز دیرباز بدتر از پژمان پرسپولیسی است.طوری که قبل از بازی های دربی همیشه با sms هاش با رفقای استقلالی اش کل کل راه می اندازد.

مسعود کیمیایی: خیلی سخت می شود فهمید که کیمیایی،که یکی از بزرگترین کارگردان های سینمای ایران است طرفدار کدام تیم است.اما آنهایی که به کیمیایی نزدیک هستند می گویند او یک پرسپولیسی قدیمی است.حتی در فیلم مستند سلطان که درباره علی پروین ساخته شده کلی درباره پروین حرف می زدند و از منش او تعریف می کند.

سعید راد: خیلی ها دیگر می دانند که سعید راد پرسپولیسی است.هم مصاحبه هایی که در نشریات کرده و هم حضورش در استادیوم در بازی های دربی.البته او عاشق پرسپولیسی است که علی پروین روی نیمکت اش نشسته باشد.

دختر بزرگ محمدرضا شریفی نیا هم از آن فوتبالی ها است.همین سال گذشته که مسابقه های فوتبال جام جهانی توی سینما ها پخش می شد،طرفدار دو آتیشه اسپانیا بود و بازی های اسپانیا را در سینما تماشا می کرد.اما توی فوتبال داخلی یک پرسپولیسی است و همیشه اهل کل کل…

حسین سلیمانی: اگر فیلم مهر مادری را دیده باشید حسین سلیمانی را هم می شناسید.او همان نوجوان شیطانی است که کلی در فیلم شر به پا می کرد.حسین سلیمانی هم یک پرسپولیسی دو آتیشه است.او حتی با خــــدا بیامرز رسول ملاقلی پور یکی از کارگردان های مطرح سینما،سر بازی دربی قول و قرار می گذارند و سرآخر کارگردان استقلالی یک دست کت و شلوار به حسین بدهکار می شود.پس ببینید تا چه حد او پرسپولیسی است.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر