3

جبهه پایداری را همان جریان رایحه خوش خدمت می دانم

  • کد خبر : 9667
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۱

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: رهبری جریان رایحه خوش توسط آقای مشایی صورت می گرفت و این جبهه پایداری نیز رهبری اصلی و هدایتش بر عهده آقایان مشایی و بقایی است، ضمن اینکه بنده هیچ تفکیکی ما بین آقای احمدی نژاد و آقای مشایی قائل نیستم و اعتقاد دارم همه اینها دارای یک تفکر […]

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: رهبری جریان رایحه خوش توسط آقای مشایی صورت می گرفت و این جبهه پایداری نیز رهبری اصلی و هدایتش بر عهده آقایان مشایی و بقایی است، ضمن اینکه بنده هیچ تفکیکی ما بین آقای احمدی نژاد و آقای مشایی قائل نیستم و اعتقاد دارم همه اینها دارای یک تفکر و رویکرد در مسائل سیاسی و انقلاب و کشور هستند و نگاه آنها نسبت به موضوعاتی نظیر روحانیت و حجاب یکسان است و تاکنون هم بارها همدگیر را تائید کرده و با هم همراه بوده اند.

حمید رضا کاتوزیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اعتدال، تاکید کرد: جبهه پایداری را همان جریان رایحه خوش خدمت می دانم که در دوره قبل و در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری فعال بود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: رایحه خوش خدمت یک جریان دولتی برای ورود در انتخابات بود، این آقایان نیز همان رایحه خوش خدمتند و هیچ تفاوت ویژه ای ندارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: رهبری جریان رایحه خوش توسط آقای مشایی صورت می گرفت و این جبهه پایداری نیز رهبری اصلی و هدایتش بر عهده  آقایان مشایی و بقایی است، ضمن اینکه بنده هیچ تفکیکی ما بین آقای احمدی نژاد و آقای مشایی قائل نیستم و اعتقاد دارم همه اینها دارای یک تفکر و رویکرد در مسائل سیاسی و انقلاب و کشور هستند و نگاه آنها نسبت به موضوعاتی نظیر روحانیت و حجاب یکسان است و تاکنون هم بارها همدگیر را تائید کرده و با هم همراه بوده اند.

کاتوزیان گفت: جبهه پایداری اصولا یک حرکت تمامیت خواه است و علاقه مند به همراهی و همگامی با هیچ جریانی نیست و تاکید می کنم که آنها در بحث وحدت اصولگرایان وارد نخواهند شد؛ بهانه های گرفته شده از سوی جبهه پایداری نیز نشان دهنده این است که در پی ایجاد جریان مستقلی از اصولگرایان هستند و آیت الله  مصباح یزدی را هم در برابر آیت الله مهدوی کنی مطرح می کنند که کار خود را کاملا مستقل از گروه۷ +۸ جلو ببرند.

وی افزود : البته مجموعه هایی مانند ایثارگران نیز نهایتا هم با ۷+۸  ائتلاف می کنند و هم افرادی را در لیست جبهه پایداری خواهند داشت؛ البته ایثارگران با جریان آقای مشایی خیلی فرق دارد.

کاتوزیان ادامه داد: یکی از اهداف جبهه پایداری شکستن ۷+۸ است و در نهایت مانع وحدت مورد نظری رهبری می شوند و بهانه هایی را هم که پیرامون آقایان لاریجانی و قالیباف گرفتند در این راستاست.

وی افزود: جریان انحرافی در لایه های زیرین جبهه پایداری فعالیت می کند و در لوای این جبهه، کاندیداهای ناشناخته خود را به مجلس خواهد فرستاد.

وی در پایان تاکید کرد: باید تلاش شود تا مردم نسبت به این مسائل آگاه شوند و بدانند که جبهه پایداری باعث انشقاق بین وحدت اصولگرایان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر