5

لعیا زنگنه سردبیر یک خبرگزاری شد!

  • کد خبر : 96786
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

بازی لعیا زنگنه در فیلم سینمایی “عاشق ایستاده می‌میرد” به کارگردانی شهرام مسلخی به پایان رسید.

شهرام مسلخی کارگردان سینما با بیان این مطلب که نام فیلم سینمایی “سربازها ایستاده می‌میرند” به “عاشق ایستاده می‌میرد” تغییر کرد، گفت: لعیا زنگنه برای بازی در نقش ریحانه در این فیلم انتخاب شد و بازی وی روز گذشته به پایان رسید. او در “عاشق ایستاده می‌میرد” نقش سردبیر یک خبرگزاری را بازی می‌کند.

وی با اشاره به این مطلب که زنگنه تنها در چند سکانس در این فیلم حضور دارد، ادامه داد: هرچند نقش لعیا زنگنه در این فیلم کوتاه است اما جزو نقش های بسیار تاثیرگذار در فیلم به شمار می‌رود. نقش ریحانه جزو نقش‌هایی است که تنها تعداد معدودی از بازیگران زن سینمای ایران می توانستند آن را بازی کنند و با توجه به نوع انتخاب‌های قبلی زنگنه چه در سینما و چه در تلویزیون می توان گفت که او توانست به خوبی از پس این نقش برآید.

کارگردان فیلم تلویزیونی “لانه‌های سوخته” با بیان این که تنها دو روز دیگر به پایان فیلمبرداری این فیلم سینمایی باقی مانده است، توضیح داد: گروه فیلمبرداری امروز و فردا در شهرک سینمایی دفاع مقدس حضور داشته و به ترتیب طی این دو روز پوریا پورسرخ و سروش صحت جلوی دوربین خواهند رفت.

مسلخی درباره حضور پوریا پورسرخ در فیلم “عاشق ایستاده می میرد” گفت: پورسرخ در این فیلم نقش متفاوتی را ایفا کرده و مخاطبان سینما باید منتظر گریم جدیدی از این هنرمند باشند. او در این فیلم نقش یک کرد پیش‌مرگ را بازی می کند و برای آن که بتوانیم یک لهجه باورپذیر را از این شخصیت در این فیلم داشته باشیم، از کارشناس لهجه کردی عراقی استفاده کردیم. حضور پورسرخ نیز در این فیلم تنها محدود به ۵ تا ۶ سکانس می شود، اما این بازیگر زمان زیادی را برای بازی در این فیلم صرف کرده است.

وی با اشاره به بازی یک بازیگر مطرح عراقی در این فیلم سینمایی گفت: حضور سروش صحت نیز به عنوان بازیگر نقش اول “عاشق ایستاده می میرد” بسیار قابل توجه بود. او یکی از همراه‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون است. هرچند سروش صحت خود به عنوان یکی از نویسندگان نام‌آشنای سینما و تلویزیون ایران به شمار می رود اما در این فیلم ترجیح داد که تنها به عنوان یک بازیگر حضور داشته باشد و درخواست من را برای آن که پیشنهادهای خود برای تغییر در فیلمنامه را نپذیرفت.

مسلخی در پایان بیان کرد: آرش قاسمی به عنوان صداگذار در این فیلم با ما همکاری خواهد کرد. همچنین در حال رایزنی برای انتخاب آهنگساز و تدوینگر برای “عاشق ایستاده می میرد” هستیم.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: رضا با بازی سروش صحت، رزمنده دوران جنگ تحمیلی است که اکنون به عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت است، او یک روز در حین کار متوجه گزارشی می شود که در حال پخش از تلویزیون است، در این گزارش همرزم کرد و ناجی او در دوران جنگ را می بیند که بر علیه صدام می جنگد. رضا برای دیدار همرزمش با او عازم کردستان عراق می‌شود…

سروش صحت و پوریا پورسرخ از جمله بازیگران این فیلم هستند. از دیگر عوامل “سربازها ایستاده می‌میرند” به کارگردانی شهرام مسلخی می‌توان به محمدرضا سکوت مدیر فیلمبرداری، محمد حبیبی صدابردار و سعید آهنگرانی طراح صحنه و لباس اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر