1

پاداش وزیر اطلاعات

  • کد خبر : 96994
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶

دکتر ابوالفضلی مدیر موسسه و دانشگاه دارالحکمه کانادا در ایران در پیامی انتصاب شایسته و مدبرانه آقای دکتر سید محمود علوی را تبریک گفت.

علویمتن این  پیام بدین شرح میباشد:

وستعینو بالصبروالصلاه

تصدی وزارتخانه ای به حساسیت و اهمیت وزارت اطلاعات آنهم در نظام جمهوری اسلامی بویژه در شرایط کنونی کشور ، پاداشی از سوی خداوند بود در ازای صبر و شکیبایی وسعه صدر حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمودعلوی.این است نتیجه تبعیت از ولایت فقیه و تمکین از توصیه های معظم له که عملأ همان اطاعت از قانون است.
کسانی که دکتر علوی را میشناسند عرض بنده را تأیید خواهند کرد اخلاق و رفتار ایشان قبل و پس از عدم احراز صلاحیت نمایندگی ذره ای تغییر نکرد و مدام اظهار میکرد حضرت آقا در جریان هستند و بنده را میشناسند اگر مصلحت بدانند دستوری خواهند فرمود و یا ورود خواهند کرد لذا تا وقتی مقام رهبری هستند ما چه کاره ایم! پس سکوت کردند و هیچ گاه در طی این مدت ابراز ناخرسندی نکردند.
ایشان حتی در مصاحبه ها نیز خود را یک سرباز معرفی کرد و گفت شاید صلاح ندیدند در این جایگاه از بنده استفاده شود و این ناراحتی ندارد و هر چه که قانون و نظر مبارک رهبری باشد بنده با دل و جان میپذیرم .بالاخره رهبری از همه چیز در کشور مطلعند. همانطور که می دانید وزیر اطلاعات باید با نظر مثبت رهبری معرفی به مجلس شود پس معظم له پاسخ شکیبایی و قانون مداری دکتر علوی را به شایستگی مرحمت فرمودند و دیدیم وکلای مردم نیز در مجلس رأی شایسته ای را داد .این نتیجه اعتماد و یقین به رهبر فرزانه و مدبر جامعه است.
به نظر حقیر این بهترین پند و درس میتواند برای دیگر مسئولین باشد که پشت سر رهبری حرکت کنند و در مناصب ، مصلحت و دور اندیشی و تصمیم را به رهبری بسپارند و خود فقط مطیع باشند.
ایشان انسانی عالم و پاک و مجرب و چهره ای بسیار مردمی است و دوستداران وی از اقشار مختلف جامعه هستند ودر نزد هواداران خود به سبب تواضع و فارغ از هرگونه تکلفی بسیار محبوبند. بی اختیار به یاد حضرت آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه شایسته بوشهر افتادم که ایشان نیز بسیار نزد مردم استان بدلیل همین خصیصه محبوب می باشند.

النهایه ضمن تبریک به دکتر سید محمود علوی برای ایشان در این جایگاه آرزوی موفقیت و بهروزی و توفیق خدمات ارزنده دارم.

والسلام.

علیرضا ابوالفضلی

مدیر موسسه و دانشگاه دارالحکمه کانادا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر