2

مکان های برگزاری مراسم شب های قدر اعلام شد

  • کد خبر : 9723
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۵:۲۳

پخش مستقیم مراسم شبهای قدر از ۱۳ محل در تهران،مشهد،قم،نجف اشرف و کربلای معلی صورت می گیرد که این مراسم از شبکه های۱،۲،۳،۴،شبکه تهران و شبکه قرآن پخش می شود. به گزارش خبرنگار مهر، شبکه های مختلف سیما قرار است مراسم شبهای قدر را از مکانهای برگزاری این مراسم به صورت زنده و مستقیم پخش […]

پخش مستقیم مراسم شبهای قدر از ۱۳ محل در تهران،مشهد،قم،نجف اشرف و کربلای معلی صورت می گیرد که این مراسم از شبکه های۱،۲،۳،۴،شبکه تهران و شبکه قرآن پخش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه های مختلف سیما قرار است مراسم شبهای قدر را از مکانهای برگزاری این مراسم به صورت زنده و مستقیم پخش نمایند.

بنابراین گزارش، مراسم شبهای قدر در حرم امام رضا (ع) ، حضرت معصومه (س) و حسینیه همدانیها که اختصاص به سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان دارد قرار است از شبکه های اول،دوم و سوم سیما پخش شود.

مخاطبان شبکه ۴ سیما می توانند مراسم شبهای قدر در دانشگاه تهران، دانشگاه امام صادق و مدرسه عالی شهید مطهری را از این شبکه مشاهده نمایند..شبکه تهران نیز این مراسم را بصورت زنده از امامزاده صالح،مصلی تهران و مهدیه تهران پخش می کند.

همچنین مراسم شبهای قدر درحرم حضرت عبدالعظیم حسنی و شاهچراغ از شبکه قرآن پخش خواهد شد.

گفتنی است همچنین صدا و سیما تصمیم دارد این مراسم گرانقدر را از کربلای معلی و نجف اشرف نیز بصورت مستقیم از شبکه های مختلف و مابین این برنامه ها پخش نماید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر