2

هدیه ازدواج ۵۰۰ هزار تومانی به نخبگان کشور تعلق می گیرد

  • کد خبر : 9826
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۷:۲۵

معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان رقم دقیق وامهای اختصاص یافته به نخبگان را اعلام کرد و گفت: هدیه ازدواج ۵۰۰ هزار تومانی هم به نخبگان کشور تعلق می گیرد. سید حسن حسینی با اعلام این خبر درباره جزئیات و نوع وامهای نخبگان اظهار داشت: وام مسکن نخبگان بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان است که تاکنون […]

معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان رقم دقیق وامهای اختصاص یافته به نخبگان را اعلام کرد و گفت: هدیه ازدواج ۵۰۰ هزار تومانی هم به نخبگان کشور تعلق می گیرد.

سید حسن حسینی با اعلام این خبر درباره جزئیات و نوع وامهای نخبگان اظهار داشت: وام مسکن نخبگان بین ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان است که تاکنون ۴۰۰ نفر دریافت کرده اند و از تسهیلات خوب بنیاد ملی نخبگان برای استعدادهای درخشان به منظور خرید یا ساخت مسکن به شمار می آید.

وی به اختصاص دو وام دیگر این بنیاد به نخبگان اشاره کرد و ادامه داد: دو وام خرید خودرو به میزان ۷ میلیون تومان و خرید کالا با مبلغ ۲ میلیون تومان از سوی بنیاد در اختیار نخبگان قرار می گیرد.

حسینی همچنین از پرداخت هدیه ازدواج به استعدادهای درخشان بنیاد ملی نخبگان خبر داد و گفت: یک هدیه ازدواج ۵۰۰ هزار تومانی در اختیار نخبگان قرار می گیرد و البته بسته به شرایط و افتخارات نخبگان به آنان کمک هزینه تحصیلی با مبالغ متفاوت پرداخت می شود/مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر