5

محمد حسنی مدیر عامل بنیاد ادبیات داستانی شد

  • کد خبر : 9865
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰

بهمن دری معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس بنیاد ادبیات داستانی از انتخاب محمد حسنی بعنوان مدیر عامل بنیاد با رای حداکثری اعضای این هیات امنا خبر داد و گفت: بعد از برگزاری جلسه روز چهارشنبه (بیست و ششم مرداد ماه) محمد حسنی مشاور راهبردی معاونت امور فرهنگی وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان […]

بهمن دری معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس بنیاد ادبیات داستانی از انتخاب محمد حسنی بعنوان مدیر عامل بنیاد با رای حداکثری اعضای این هیات امنا خبر داد و گفت: بعد از برگزاری جلسه روز چهارشنبه (بیست و ششم مرداد ماه) محمد حسنی مشاور راهبردی معاونت امور فرهنگی وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان مدیر عامل جدید بنیاد ادبیات داستانی انتخاب شد.

دری افزود : امیدواریم با انتخاب صورت گرفته بتوانیم به این بنیاد سر و سامانی دهیم و این بنیاد در قالب بازوی اجرایی و محتوایی معاونت فرهنگی در حوزه ادبیات داستانی دامنه چتر حمایتی خود را با محوریت انقلاب اسلامی گسترش دهد. و تمامی گروه‌های دغدغه‌مند  داستان نویس  انقلابی کشور را در بر بگیرد.
معاون امور فرهنگی با اشاره به انتخاب امیر حسین فردی (رییس کانون آفرینش‌های ادبی حوزه هنری) به عنوان یکی از اعضای هیت مدیره در بنیاد ادبیات داستانی ادامه داد: به زودی عضو دیگر هیت مدیره با همفکری اعضای هیات امنا معرفی خواهد شد.
رییس هیات امنا با تاکید بر تعامل مدیر عامل با اعضای هیت امنا و بهرگیری از تجارب چهره‌های مجرب و متعهد گفت: تدوین سیر مطالعاتی ادبیات داستانی، استفاده از توان نیروهای انقلابی و ورزیده در این حوزه و کادرسازی و تربیت نیروهای اداری باید از اولویت‌های مدیرعامل جدید باشد.
وی اعتماد سازی برمبنای رکن  دین و انقلاب و برنامه‌ریزی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به عنوان مهمترین انتظارات معاونت امور فرهنگی از این بنیاد دانست و گفت: عدم برخور منفعلانه و پرهیز از حواشی و برنامه‌ریزی برای تحت پوشش قرار دادن تمامی استانها باید مدنظر مدیرعامل و اعضای هیت مدیره قرارگیرد.
بنابراین گزارش حسنی بیش از این مسئولیت‌هایی چون مدیرکل منابع کتابخانه‌های عمومی و عضو شورای برنامه ریزی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی را درکارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر