4

سریال «راز و نیاز» به کارگردانی فلورا سام از شبکه یک سیما پخش می‌رود.

  • کد خبر : 9868
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸

سریال «راز و نیاز» به کارگردانی فلورا سام از امشب ۲۸ مردادماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. بنا بر این گزارش، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ناز و نیاز» طی چند روز گذشته در شهر کاشان به پایان رسیده و با پایان تدوین و مراحل فنی، این کار تحویل شبکه داده شده است […]

سریال «راز و نیاز» به کارگردانی فلورا سام از امشب ۲۸ مردادماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
بنا بر این گزارش، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ناز و نیاز» طی چند روز گذشته در شهر کاشان به پایان رسیده و با پایان تدوین و مراحل فنی، این کار تحویل شبکه داده شده است و از امشب و در سه روز متوالی پخش می‌شود تولید این مجموعه از اواسط ماه گذشته در تهران آغاز شده و به طور هم‌زمان با تصویربرداری مراحل فنی نیز در حال انجام بوده است.
تدوین و صداگذاری بر عهده روزبه کلباسی انجام شده و حمیدرضا ترکاشوند که پیش از این ترانه تیتراژ مجموعه تلویزیونی «سه در چهار» را خوانده بود، ترانه تیتراژ مجموعه جدید سام را با شعری از حافظ و با موسیقی امید کرامتی خوانده است. داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، محمود عزیزی، مریم امیرجلالی، آناهیتا همتی، لیلا بلوکات، امیریل ارجمند، محمدرضا عباس نژاد، رضا اخلاقی راد، کاوه آشنا، حسین علیپور و… و کامران تفتی از بازیگران اصلی این سریال هستند.
«ناز و نیاز» در سه قسمت با مضمونی اجتماعی آماده شده است، در خلاصه داستان آن آمده است: سیامک پسری جوان عاشق دختر پولداری به نام شهرزاد می‌شود. پدر شهرزاد که مخالف ازدواج آن دو است با طرح نقشه‌ای به سیامک تهمت دزدی زده و او به زندان می‌افتد. با زندان رفتن سیامک مادر او نیز ناراحت به روستایی که در گذشته در آن زندگی می‌کردند رفته و در همان جا فوت می‌کند. سیامک بعد از آزادی از زندان به روستا می رود و ساکن می‌شود تا اینکه…
تعدادی از عواملی که در ساخت این مجموعه همکاری دارند، عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: فلورا سام/ تهیه کننده: مجید اوجی/ مدیر تصویربرداری: هادی شلالوند/ مدیر صدابرداری: محمد علیزاده/ طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری/ طراح گریم: منیژه حاتم آبادی/ مدیر تولید: عباس دقاقی/ دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی: آلاله هاشمی/ دستیار کارگردان: فواد محجوب/ منشی صحنه: آسیه معصومی زاده/ عکاس: فریال اوجی/ مدیر تدارکات: میثم رودبارانی و مشاور رسانه‌ای: امین داداشی.
«زاز و نیاز» به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه اول سیما تهیه و تولید شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9868

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر