5

راه اندازی تشکل جدید برای حضور در انتخابات توسط وزرای سابق دولت نهم و دهم

  • کد خبر : 990
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۹

حضور میرکاظمی و لنکرانی در تشکل جدید وزرای سابق دولت نهم و دهم؟ طی روزهای اخیر یکی از سایت های خبری، اخباری مبنی بر اقدام وزرای سابق دولت نهم و دهم در راه اندازی تشکل جدیدی برای حضور در انتخابات آتی مجلس منتشر کرده و خبر از برگزاری هفتگی جلسات این تشکل با حضور تعدادی […]

حضور میرکاظمی و لنکرانی در تشکل جدید وزرای سابق دولت نهم و دهم؟
طی روزهای اخیر یکی از سایت های خبری، اخباری مبنی بر اقدام وزرای سابق دولت نهم و دهم در راه اندازی تشکل جدیدی برای حضور در انتخابات آتی مجلس منتشر کرده و خبر از برگزاری هفتگی جلسات این تشکل با حضور تعدادی از وزرای سابق دولت داده بود . پیگیری باشگاه خبرنگاران از برخی وزرای دولت نهم و دهم حاکی است …

بی اطلاعی باقری لنکرانی از برگزاری نشست های انتخاباتی وزرای سابق دولت نهم و دهم

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی دولت نهم با اظهار بی اطلاعی از برگزاری نشست های انتخاباتی وزرای سابق دولت نهم و دهم،گفت: برنامه هایی برای حضور در انتخابات آتی مجلس ندارم.

کامران باقری لنکرانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تمام برنامه های خود را منحصر به فعالیت در دانشگاه های شیراز اعلام کرد و گفت:درحال حاضر مشغول انجام برنامه های دینی،مذهبی و فرهنگی درمحیط های دانشگاهی هستم و برنامه ای به جز این ندارم.

باقری لنکرانی،با تکذیب خبر حضور خود در تشکل جدید وزرای سابق دولت نهم و دهم،اظهار داشت:قصدی برای حضور در فعالیت های انتخاباتی ندارم.

میرکاظمی در جلسات هفتگی تشکل جدید وزرای سابق دولت شرکت می کند؟

یکی از نزدیکان مسعود میرکاظمی وزیر سابق نفت در واکنش به اخبار منتشر شده در خصوص راه اندازی تشکل جدید برای حضور در انتخابات توسط وزرای سابق دولت نهم و دهم گفت: مسعود میرکاظمی عضو هیچ تشکلی نبوده و  در هیچ جلسه ای نیز شرکت نکرده است.

این فرد نزدیک به وزیر سابق نفت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تکذیب خبر شرکت میرکاظمی در جلسات هفتگی تشکل جدید وزرای سابق دولت برای شرکت در انتخابات مجلس افزود: میرکاظمی در هیچ جلسه ای شرکت نکرده و درحال حاضر قصد شرکت در انتخابات آتی مجلس را ندارد.

گفتنی است، طی روزهای اخیر یکی از سایت های خبری، اخباری مبنی بر اقدام وزرای سابق دولت نهم و دهم در راه اندازی تشکل جدیدی برای حضور در انتخابات آتی مجلس منتشر کرده و خبر از برگزاری هفتگی جلسات این تشکل با حضور تعدادی از وزرای سابق دولت داده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=990

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر