4

رها اعتمادی یک مزدور سراسر عقده+تصویر

  • کد خبر : 100185
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴

شاید اکنون رها اعتمادی را خیلی ها بشناسند و البته این به معنی موفقیت او نیست بلکه بیشتر شبیه شکستی است که یک انسان مفلوک خود به دست خود برای خود می سازد.

 بولتن نیوز به نقل از دلاوران مرصاد :در پی انتشار اخبار ی مربوط به بازدداشت رها اعتمادی همه کاره  ی شبکه ی سراسر وابسته و سر سپرده من و تو به جرم تجاوز به یک نوجوان ۱۱ ساله که در سطح گسترده ای در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی منتشر گردید هر آنچه که توسط او در این چند سال فعالیت رشته شده بود پنبه شد و پرده از چهره ی کثیف و حیوان صفت او برداشته شد.

این آبروریزی رسانه ای به قدری پررنگ و دامنه دار بود که هر چه سعی و تلاش گردید تا ذهن ها از این خبر پاک شود افاقه نکرد که نکرد.

البته از موجودی به نام رها اعتمادی و سابقه ی خانوادگی وی نیز چیزی  بیشتر از این هم انتظار نمی رفت ،به هر حال ارتزاق خانواده ی وی بواسطه ی نوکری عمویش آرش اعتمادی  در دربار محمدرضا شاه و به اصطلاح بلیعدن آن لقمه های حرام  ،باعث گردید که رها اعتمادی از قدیم الایام با مزدوری رابطه ای آشنا داشته و با تمام وجود آن را حس و از خانواده به ارث ببرد.

رها اعتمادی بعنوان کوچکترین عضو خانواده بعد از خواهر و برادر خود  به کمک عمویش که همانروزهای بعد از پیروزی انقلاب از ایران فرار کرده بود با شخصی  به نام کیوان عباسی(از اعضایسرویس اطلاعاتی انگلیس ام آی ۶ و همچنین از  دست اندر کاران رادیو و شبکه بی بی سی و عضو انجمن حمایت از جنبش های مدنی در ایران) آشنا شد و  بعدها با کمک همین شخص  یک  شبکه ی اینترنتی رادر راستای تخریب دولت و حکومت ایران  که بعد ها “ببین تی وی” نام گذاری شد تاسیس نمود.
با گذشت زمان و عمیق تر شدن دوستی  میان این دو،کیوان عباسی ایده و فکر خود را  در خصوص تاسیس یک شبکه تلویزیونی با رها اعتمادی در میان گذاشت و بعد از هفته ها فکر و جذب حمایت های مالی (که عموی رها اعتمادی نیز یکی از حامیان  مالی آن به حساب می آمد) در  ماه مارچ  ۲۰۰۶  شبکه ببین تی وی را تاسیس نمودند.
البته رها اعتمادی در تجربه ای که در ببین تی وی بدست آورد ، بعنوان یکی از موسسین و با دوری از دیده شدن در اذهان عمومی  در حال پایه ریزی برنامه های آینده خود بود.
رها اعتمادی با شکستن این حصار در  ماه می ۲۰۰۶ بود که برای اولین بار خود را به مخاطبین نشان داد و به اصصلاح باب تازه ای از تحرکات خود را باز نمود و……
قصد ما بازگو کردم تاریخچه زندگی این عنصر معلوم الحال نیست بلکه نشان دادن زوایایی از زندگی یک انسان سراسر خود فروخته است که احساس خود بزرگ بینی بدجور بر او غلبه نموده است تا آنجا که حساب ویژه ای برای خود باز نموده و به اصطلاح نوشابه باز می کند.
تمام برنامه های که توسط رها اعتمادی ساخته می شود تماما” با هدف تخریب و مقابله  ساخته می شود   و اگر ذره ای به محتوای آنها دقت شود نشان از  وابستگی شدید وی به دشمنان و مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
در  روز های گذشته که جهان ایام پر التهابی را در خصوص اوضاع حاکم بر سوریه می گذراند رها اعتمادی اقدام به پخش برنامه ای تحت عنوان  ” کماندوهای اسرائیلی ” نمود که در صفحه  های شخصی  مربوط به این تلویزیون در شبکه های اجتماعی  با تبلیغات گسترده ای همراه بود و این خود به تنهایی مهر تائیدی بود بر پرده برداری از چهره ی کثیف گردانندگان مزدور  این شبکه ماهواره ای خصوصا” رها اعتمادی .
به هر حال او که به خیال خام خود جایگاهی را در بین مردم برای خودش دست و پا کرده ، بعد از مدتی عدم حضور در تلویزیون و فضای مجازی به یک باره با ظاهری جدید که  نشان ازتحمل  فشارهای شدید وارده دارد حضور یافته  و صراحتا” خود را یک همجنس گرا معرفی می کند .
رها اعتمادی خود نیز باور دارد که چیزی نیست به جز یک موجود سراسر عقده و خود فروخته که حتی اصلی ترین پایه های اخلاقی خود را نیز فروخته است .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100185

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تو حرص نخور شیرت خشک میشه!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر