1

سقوط مجدد قیمت سکه + جدول

  • کد خبر : 100346
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹

قیمت سکه امروز با هزار تومان کاهش ۹۶۳ هزار تومان شد و دلار با ۷۰ تومان کاهش ۳۰۶۰ تومان درج قیمت شد که با احتساب دلار ۳۳۱۰ تومانی در ۱۱ روز پیش، در این مدت ریال در برابر دلار ۷٫۵ درصد تقویت شده است.

 برخلاف چند روز گذشته، قیمت سکه نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت و در کنار افت جزئی طرح جدید و قدیم، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی افزایش قیمت داشتند.

بر این اساس قیمت سکه طرح جدید با هزار تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت معاملاتی در روز گذشته ۹۶۳ هزار تومان و طرح قدیم با ۲ هزار تومان افت قیمت ۹۵۸ هزار تومان شد.

همچنین نیم سکه با ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت ۵۱۰ هزار تومان، ربع سکه با ۲ هزار تومان رشد ۳۱۰ هزار تومان و سکه گرمی با ۱۲ هزار تومان افزایش ۲۱۲ هزار تومان به فروش رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۹۸ هزار و ۳۴۰ تومان بود.

قیمت اونس جهانی به ۱۳۱۸ دلار رسید که نسبت به روز گذشته ۷٫۵۰ دلار کاهش نشان می‌دهد. دلار در بازار تهران با ۷۰ تومان کاهش ۳۰۶۰ تومان، یورو ۴۰۷۵ تومان و درهم ۸۴۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

به گزارش فارس/با بررسی روند قیمت دلار در چند روز گذشته، قدرت برابری ریال در برابر دلار در این مدت تقویت شده است. با توجه به اینکه دلار در ۱۵ شهریور ماه ۳۳۱۰ تومان بود، در مدت ۱۱ روز، ریال ۷٫۵ درصد در برابر دلار تقویت شده است.

ارز و طلا قیمت میزان تغییر قیمت
سکه طرح جدید ۹۶۳٫۰۰۰ ۱٫۰۰۰_
سکه طرح قدیم ۹۵۸٫۰۰۰ ۲٫۰۰۰_
نیم سکه ۵۱۰٫۰۰۰ ۱۰٫۰۰۰
ربع سکه ۳۱۰٫۰۰۰ ۲٫۰۰۰
سکه گرمی ۲۱۲٫۰۰۰ ۱۲٫۰۰۰
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۸٫۳۶۰ ۱۱۶۰_
اونس ۱۳۱۸ دلار ۷٫۵۰ دلار
دلار ۳۰۶۰ ۷۰_
یورو ۴۰۷۵ ۲۵_
درهم ۸۴۰ ۱۰_
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=100346

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]