4

نفوذ در اپوزیسیون خارج کشور و تشکیل گروهی موسوم به “جنبش جمع یاران ”

  • کد خبر : 1008
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۹:۵۴

خبرگزاری فارس: مستند نفوذ محمدرضا مدحی از نیروهای مرتبط با دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران در اپوزیسیون خارج نشین امشب از رسانه ملی پخش می‌شود. به گزارش  فارس، در پی تصویب طرح تشکیل دولت در تبعید از سوی بنیاد آمریکایی دموکراسی که بر اساس آن قرار بود مجموعه‌ای از نیروهای با سابقه اجتماعی و مذهبی […]

خبرگزاری فارس: مستند نفوذ محمدرضا مدحی از نیروهای مرتبط با دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران در اپوزیسیون خارج نشین امشب از رسانه ملی پخش می‌شود.

به گزارش  فارس، در پی تصویب طرح تشکیل دولت در تبعید از سوی بنیاد آمریکایی دموکراسی که بر اساس آن قرار بود مجموعه‌ای از نیروهای با سابقه اجتماعی و مذهبی با ایجاد شورایی اقدام به عملیات خرابکاری و در نهایت براندازی جمهوری اسلامی کنند، محمدرضا مدحی از ایرانیان مقیم خارج کشور برای اداره این دولت انتخاب شد.

وی که پیش از اشتغال به تجارت در خارج از کشور، با دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی و نهادهای انقلابی همکاری داشته، با نفوذ در اپوزیسیون خارج کشور و تشکیل گروهی موسوم به “جنبش جمع یاران ” با جریانات ضد انقلاب ارتباط گسترده برقرار کرد.

مدحی همچنین با برخی مقامات آمریکایی و همچنین نمایندگان سرویس‌های جاسوسی انگلیس و فرانسه دیدارهای متعدد داشت و آنها از وی خواسته بودند که با ایجاد ارتباط گسترده با سران فتنه در داخل کشور و جذب نیرو از بدنه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نظام و ایجاد یک شبکه منسجم پروژه دولت در تبعید و براندازی نظام اسلامی را عملیاتی کند.

هنگامی که قرار شد در راستای این پروژه مدحی و شورای رهبری دولت در تبعید در پادگانی در تل‌آویو مستقر شوند عملیات نجات وی توسط سربازان گمنام امام زمان انجام شد و مدحی به کشور بازگشت.

امشب مستندی تحت عنوان “الماس فریب ” از رسانه ملی پخش می‌شود که روایتی کوتاه از پروژه نفوذ و اشراف دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی در کانون اپوزیسیون خارج نشین است که نمایشی از اقتدار دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران و به سخره گرفتن دستگاه‌های امنیتی غرب است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود خدا برامام زمان (عج)وسربازان گمنامش ، بفرموده امام (ره)ومقام معظم رهبری این نظام بحق است ، وانشاالله پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی تحویل آقا امام زمان(عج)میدهیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر