4

میزان بنزن در بنزین تا آخرسال به حد استاندارد می‌رسد

  • کد خبر : 10111
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۶:۲۰

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص غلظت ۴۰۰ برابری حد مجاز آلاینده بنزن در جایگاه‌های بنزین گفت: مطالبی که در خصوص افزایش میزان ماده بنزن در بنزین عنوان شده را قبول ندارم. مهندس محمدرضا محمودی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود میزان بنزن موجود در بنزین ۴۰۰ […]

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص غلظت ۴۰۰ برابری حد مجاز آلاینده بنزن در جایگاه‌های بنزین گفت: مطالبی که در خصوص افزایش میزان ماده بنزن در بنزین عنوان شده را قبول ندارم.

مهندس محمدرضا محمودی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود میزان بنزن موجود در بنزین ۴۰۰ برابر حد استاندارد است، افزود: این مطلب را قبول ندارم چرا که برنامه ما کاهش میزان بنزن در بنزین است.

وی با بیان اینکه میزان بنزن موجود در بنزین تا پایان امسال به پنج میلی‌گرم کاهش خواهد یافت، تصریح کرد: تمام پالایشگاه‌هایی که تولید بنزین می‌کنند موظف شده‌اند تا میزان این ماده را در تولیدات خود کاهش دهند و به حد استاندارد برسانند.

معاون عمرانی استاندار تهران همچنین از ورود هوای تهران به شرایط «ناسالم» خبر داد و به ایسنا گفت: به شهروندان توصیه می‌شود از تردد غیرضروری در مراکز شهر خودداری کنند، همچنین ورود بیماران و سالمندان و کودکان نیز به مراکز شهر توصیه نمی‌شود.

محمودی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط هوای تهران در وضعیت ناسالم است و میزان ریزگردها نسبت به روزهای گذشته افزایش پیدا کرده، اما شرایط به گونه‌ای نیست که نیازمند تشکیل جلسات اضطراری باشیم/ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=10111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر