5

علی کریمی بلیت فروش شد! +تصاویر

  • کد خبر : 101186
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۸:۱۶

هواداران کریمی از پوری بنایی می‌خواستند که از جادوگر بخواهد تا او به پرسپولیس برگردد.

در حالی که پوری بنایی، مهتاب کرامتی و فاطمه معتمدآریا مقابل در ورودی سینما آزادی مشغول فروختن بلیت فیلم دهلیز و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان بودند، ناگهان جادوگر در چارچوب در ورودی سینما آزادی قرار گرفت و از آن‌جایی که سطح سینما از سطح خیابان و پیاده‌رو بالاتر بود، با هجوم هواداران و اصحاب رسانه همه متوجه حضور کریمی شدند و با فلاش دوربین‌ها بود که حتی ماشین‌های در حال عبور از خیابان بهشتی نیز در طول سینما آزادی توقف و به سمت ستاره‌ها حرکت کردند.

 کریمی که حتی برای پایین آمدن از پله‌های سینما آزادی هم با مشکل روبه‌رو شده بود، به تعظیم و تشکر از مردم پرداخت. شعارهای مردم در مورد کریمی شنیدنی بود: «اسطوره مردمی، همینه، همینه»، «علی کریمی برگرد به تیمت»، «علی فقط کریمی»، «جادوگر دوستت داریم» و…

 کریمی با هر زحمتی بود به سمت میز مربوط به مهمانان حرکت کرد و مهتاب کرامتی جای خود را در کنار فاطمه معتمدآریا و پوری بنایی را به او داد تا اسطوره فوتبالی هم بلیت‌ بفروشد.

 هجوم مردم و دوستداران کریمی به سمت او تا حدی بود که پوری بنایی از مسئولان سینما میکروفن خواست و با صدای بلند و در کمال احترام از آنها خواست تا به خاطر حفظ نظم، اگر کریمی را دوست دارند به سمت او هجوم نیاورند.

 هرچند که برای چند دقیقه‌ای وضعیت بهتر شد ولی با توجه به شلوغی و ازدحامی که وجود داشت، خانم‌ها مجبور به ترک محوطه بیرونی شدند و کریمی یک‌تنه جور همه را کشید.

 نکته قابل توجه این بود که هواداران کریمی از پوری بنایی می‌خواستند که از جادوگر بخواهد تا او به پرسپولیس برگردد و کریمی هم با لبخند به خانم بنایی گفت: «چشم!»

علی کریمی در حال بلیت فروشی سینما

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=101186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر