2

احمد دنیامالی در سمت خود ابقا شد

  • کد خبر : 101232
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷

در پی برگزاری اجلاس کنفدراسیون قایقرانی آسیا احمد دنیامالی و مرتضی محرابی نمایندگان ایران در قایقرانی آسیا شدند.

همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا اجلاس کنفدراسیون ‏قایقرانی آسیا در سمرقند ازبکستان برگزار شد.

در این اجلاس که نمایندگان کشورهای ایران، عراق، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، هند، پاکستان، لنبان، قطر، ژاپن، چین، فیلیپین، ویتنام، اندونزی، میانمار، سریلانکا، کره شمالی، چین تایپه، هنگ کنگ، تایلند، ماکائو، بنگلادش و مالزی حضور داشتند، با حمایت‌های مسئولین فدراسیون ‏قایقرانی کشورمان احمد دنیامالی برای ۴ سال دیگر به عنوان نماینده قاره آسیا در هیئت رئیسه ‏فدراسیون جهانی قایقرانی و مرتضی محرابی به عنوان رئیس کمیته کانوپولوی آسیا انتخاب شدند.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در این رابطه گفت: در جلسه‌ای که پیش از آغاز اجلاس با شوکن ناریتا ‏رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا داشتم حمایت همه جانبه خود را از احمد دنیامالی و مرتضی محرابی اعلام کردم و خوشبختانه ناریتا نیز نظر بسیار مساعدی در این رابطه داشت.

خسرو ابراهیمی ادامه داد: در این دیدار ناریتا ضمن تقدیر از فعالیت اینجانب در قایقرانی آسیا، حمایت کامل خود را از فدراسیون قایقرانی ایران اعلام داشت و بر لزوم فعالیت قایقرانی ایران در سطح آسیا تاکید کرد. بنده نیز حمایت همه جانبه خود را از ریاست ناریتا بر کنفدراسیون قایقرانی آسیا به وی اعلام کردم.

وی عنوان کرد: شخصا برای انتخاب ۲ نماینده کشورمان با نمایندگان بسیاری از کشورهای حاضر در محل اجلاس لابی کرده و نظر مساعد ایشان را جلب کردم که در نهایت منجر به انتخاب این ۲ عزیز شد و کلیه تیم حاضر در این رقابت ها از این اتفاق خوشحال و خوشنود هستیم.

ابراهیمی در خصوص برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا گفت: قایقرانان کشورمان با آمادگی کامل از ساعت ۹ صبح فردا به مصاف حریفان خود می روند. پس از پیروزی در اجلاس امیدواریم پاروزنان نیز از عنوان قهرمانی کشورمان در آسیا دفاع کنند.

سایت فدراسیون قایقرانی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=101232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر