4

باشگاه نفت تهران به استان مرکزی و شهر اراک منتقل می شود.

  • کد خبر : 1017
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۹

مدیر عامل باشگاه نفت با تائید خبر انتقال امتیاز این باشگاه به استان مرکزی از قبول مسئولیت این باشگاه توسط مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی خبر داد. منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد انتقال رسمی تیم فوتبال نفت تهران به استان مرکزی ضمن بیان خبر فوق گفت: امروز پس از دریافت نامه […]

مدیر عامل باشگاه نفت با تائید خبر انتقال امتیاز این باشگاه به استان مرکزی از قبول مسئولیت این باشگاه توسط مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی خبر داد.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد انتقال رسمی تیم فوتبال نفت تهران به استان مرکزی ضمن بیان خبر فوق گفت: امروز پس از دریافت نامه فدراسیون فوتبال که انتقال نفت به استان مرکزی را در چارچوب ضوابط قانونی بلامانع دانست، رسما باشگاه نفت بصورت صددرصد به استان مرکزی واگذار شد.

وی ادامه داد: بر این اساستیم فوتبال نفت تهران مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی مسئولیت تیم را برعهده گرفت و قرار است هفته آینده هم مراسم معارفه کادرفنی و بازیکنان با مسئولان جدید باشگاه انجام شود.

طبق مصوبه هیئت دولت در سفر استانی رئیس جمهور به استان مرکزی مقرر شد باشگاه نفت تهران به استان مرکزی و شهر اراک منتقل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر