2

مسافرت امین حیایی و همسرش به فرانسه+تصویر

  • کد خبر : 102314
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۱

در همین زمان سیمسون نیز تلاش می کند تا خود را به کریم نزدیک کند و او را وادار به جاسوسی کند.

جمعه دوازدهم مهرماه پنجاهمین قسمت سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و در این قسمت مخاطبان شاهد رویدادهای مختلفی خواهند بود. در این قسمت و در ادامه سفر کریم و بلانش به فرانسه، کریم به واسطه خدمات متعدد خود به دولت فرانسه «نشان شوالیه» دریافت خواهد کرد.

به گزارش شبکه ایران در این قسمت مخاطبان شاهد تاثیر وقایع منتهی به جنگ جهانی دوم بر روابط میان شخصیت های کلاه پهلوی خواهند بود. کریم(امین حیایی) و بلانش(نگین محسنی) که به فرانسه سفر کرده اند، به دلیل احتمال وقوع جنگ در اروپا، به دستور عموی بلانش (تره گانو) به ایران باز می گردند. البته بلانش تصمیم دارد تا با ماندن در فرانسه، در کنار هموطنان خود باشد اما تره گانو به بلانش دستور می دهد تا برای حفظ اشیای عتیقه به ایران برود و برای آنکه مشکلی برای وی پیش نیاید، دستور می دهد تا گذرنامه ایرانی برای بلانش صادر شود.

در ادامه داستان کریم به واسطه خوش خدمتی به فرانسوی ها موفق به دریافت نشان شوالیه می شود. در همین زمان سیمسون نیز تلاش می کند تا خود را به کریم نزدیک کند و او را وادار به جاسوسی کند.

در قسمت پنجاهم کلاه پهلوی، کریم و بلانش به ایران بازمی گردند و کریم پس از مراجعه به شهربانی، به واسطه توصیه های سیمسون در موقعیت شغلی خود ترقی می کند. خواندن یک «بحر طویل» توسط میرزا رضا در زندان نیز از دیگر رویدادهای این قسمت است.

این سریال در ۵۴ قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و سیزده ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پایان آبان ماه امسال ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر