5

پخش مستند “نفوذ وزارت اطلاعات در اپوزیسیون خارج‌نشین “

  • کد خبر : 1025
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۲

در پی تصویب طرح تشکیل دولت در تبعید از سوی بنیاد آمریکایی دموکراسی که بر اساس آن قرار بود مجموعه‌ای از نیروهای با سابقه اجتماعی و مذهبی با ایجاد شورایی اقدام به عملیات خرابکاری و در نهایت براندازی جمهوری اسلامی کنند، محمدرضا مدحی از ایرانیان مقیم خارج کشور برای اداره این دولت انتخاب شد. سرویس […]

در پی تصویب طرح تشکیل دولت در تبعید از سوی بنیاد آمریکایی دموکراسی که بر اساس آن قرار بود مجموعه‌ای از نیروهای با سابقه اجتماعی و مذهبی با ایجاد شورایی اقدام به عملیات خرابکاری و در نهایت براندازی جمهوری اسلامی کنند، محمدرضا مدحی از ایرانیان مقیم خارج کشور برای اداره این دولت انتخاب شد.

سرویس اطلاعاتی آمریکا این فرد را که از وجهه سابقه خدمت در نهاد‌های انقلابی برخوردار بود، در زمان تجارت سنگ‌های قیمتی در بانکوک به سرعت شناسایی و از طریق سفیر خود در تایلند برای همکاری با اپوزیسیون خارج کشور جذب کرد که وی در نخستین گام با تشکیل گروهی موسوم به “جنبش جمع یاران ” اقدام به ارتباط گسترده با جریانات ضد انقلاب کرد.

مدحی همچنین با برخی مقامات آمریکایی و همچنین نمایندگان سرویس‌های جاسوسی انگلیس و فرانسه دیدارهای متعدد داشت و آنها از وی خواسته بودند که با ایجاد ارتباط گسترده با سران فتنه در داخل کشور و جذب نیرو از بدنه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نظام و ایجاد یک شبکه منسجم پروژه دولت در تبعید و براندازی نظام اسلامی را عملیاتی کند.

هنگامی که قرار شد در راستای این پروژه مدحی و شورای رهبری دولت در تبعید در پادگانی در تل‌آویو مستقر شوند عملیات نجات وی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد و مدحی به کشور بازگشت.

امشب مستندی تحت عنوان “الماسی برای فریب ” از رسانه ملی پخش می‌شود که روایتی کوتاه از پروژه نفوذ و اشراف دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی در کانون اپوزیسیون خارج نشین است که نمایشی از اقتدار دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی ایران و به سخره گرفتن دستگاه‌های امنیتی غرب است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=1025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر