2

سردار رادان:برخی مواقع حواشی را برتر از متن نکنیم

  • کد خبر : 102557
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸

نگاه ما بر این است که بیشتر به عده‌ای که به استقبال از رییس جمهور آمده بودند که تعداد آنها کم نبود و شعارهای خوبی نیز دادند، توجه کنیم.

منتظر ارسال گزارش این حادثه به پلیس هستیم‏/قبلا هم این رفتارها بوده که نسبت به قبل کاهش یافته است اما طبیعی است که صفر نمی‌شود/بحث در این است که شاکی وجود ندارد اما بدین معنا نیست که اگر مدرکی به دست ما برسد، پلیس و دستگاه قضا آن را پیگیری نمی‌کند.

 جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اشاره به وقایع مهرآباد گفت:‌ اگر سندی برای پلیس ارسال شود حتما به آن رسیدگی می‌شود و ما کوتاه نخواهیم آمد.

سردار احمد رضا ردان درباره اقدام نامناسب برخی افراد در مراسم استقبال از رئیس جمهور، اظهار کرد: بداخلاقی صورت گرفته در مقایسه با رفتار اخلاقی حامیان دولت، زیاد اهمیت ندارد البته این رفتار قطعا بد است و باید با آن برخورد شود.

وی با بیان اینکه بهتر است برخی مواقع حواشی را برتر از متن نکنیم‏، ادامه داد: نگاه ما بر این است که بیشتر به عده‌ای که به استقبال از رییس جمهور آمده بودند که تعداد آنها کم نبود و شعارهای خوبی نیز دادند، توجه کنیم.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه منتظر ارسال گزارش این حادثه به پلیس هستیم‏، گفت: پلیس در صحنه چیزی ندیده و توجه نداشته است و اگر چیزی به عنوان سند وجود دارد برای پلیس ارسال شود حتما به آن رسیدگی می‌شود و ما کوتاه نخواهیم آمد.

رادن با اشاره به اینکه این عمل زشت نسبت به رئیس جمهور در مراسم استقبال رخ داده است و آن را رد نمی‌کنم، تاکید کرد:‌ بحث در این است که شاکی وجود ندارد اما بدین معنا نیست که اگر مدرکی به دست ما برسد، پلیس و دستگاه قضا آن را پیگیری نمی‌کند.

وی در پاسخ به اینکه اگر فرد شناسایی شود برخورد شما چه خواهد بود، گفت:‌ باید فرد را پیدا و دستگیر کنیم و ببینم دستگاه قضایی چه برخوردی می کند.

رادن درباره قوانین بازدارنده کشور در این زمینه گفت:‌ فکر می‌کنم که قوانین ما به اندازه کافی بازدارنده هستند. اگر شخصی پیدا شود با آن برخورد می‌شود البته قبلا هم این رفتارها بوده که نسبت به قبل کاهش یافته است امیدواریم کاهش بیشتری یابد اما طبیعی است که صفر نمی‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102557

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر