4

اختصاصی/خانه ی ملت باید صدای حمایت از توفیقی را بشنود

  • کد خبر : 102769
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲

دکتر توفیقی استادی متعهد و توانمند با سابقهی بسیار موفق در وزارت اموزش و عالی هستند که امیدوارم با رای بالای نمایندگان ملت سکان این وزارتخانه را با قدرت در اختیار بگیرند .

چکیده: مجلس محترم شورای اسلامی بهتر است از رای نیاوردن دکتر نجفی که بهترین و قدرتمندترین نیرو در آموزش و پرورش بودند و می توانستند اوضاع آموزشی کشور را به سرعت و با درایت کامل مدیریت کرده و سامان ببخشند,درس گرفته و به حمایت جامعه ی دانشگاهی و حوزوی از دکتر توفیقی احترام گذاشته و به ایشان اعتماد کنند.و از حاشیه های حزبی بپرهیزند.

مصاحبه ی اختصاصی پایگاه خبری افق با جناب اقای حاج محمد مهدی میر سالاری

*حاج آقا به نظر شما اقای دکتر توفیقی گزینه ی مناسبی برای دولت اعتدال و امید جناب آقای دکتر روحانی هستند؟

– بله اقای دکتر توفیقی استادی متعهد و توانمند با سابقهی بسیار موفق در وزارت اموزش و عالی هستند که امیدوارم با رای بالای نمایندگان ملت سکان این وزارتخانه را با قدرت در اختیار بگیرند .

* آقای میر سالاری ،با توجه به اینکه دکتر نجفی برای تصدی وزارت اموزش و پرورش با اقبال چشمگیر جامعه ی بزرگ فرهنگیان مواجه شدند، متاسفانه نمایندگان ملت به این حمایت  بی اعتنایی کردند شما فکر میکنید در حال حاضر که تقریبا اکثریت جامعه ی حوزه و دانشگاه به حمایت از اقای توفیقی بر خاسته اند تضمینی وجود دارد که مجددا این حمایت مورد بی مهری مجلس قرار نگیرد؟

-متاسفانه مجلس شورای اسلامی اموزش و پرورش کشور را از وجود یکی از توانمند ترین نیروهای متعهد خود محروم کرد و با اعتماد نکردن به ایشان معلمین را مورد بی مهری خویش قرار دادند.البته مجلسی ها باید دقت کنند کشور این روزها به افراد در مدارج علمی بالا با سابقه های طولانی در مدیریت کشور نیاز دارند و باید طبق نظرات مقام معظم رهبری قوا دست در دست هم دهند و با محبت و دوستی و تفکر هوشمندانه اشخاص توانمند را انتخاب نموده و جامعه را به سوی رشد ارتقا دهند.

*حاج آقا دکتر توفیقی در مدت حدود دو ماه تصدی پست سرپرستی این وزارت خانه عزل و نصب هایی را انجام دادند که بعضا چشمگیر بوده،جنابعالی از واکنش نمایندان در این خصوص مطلع هستید؟

– این که پس از عوض شدن دولت ها مدیران بکوشند افرادی را که در ضمن توانمندی دارای افکاری مشترک هم باشند  ،امری عادی و طبیعی است و باز تکرار میکنم دوستان ما در خانه ی ملت باید بکوشند که از جناح بندی های سیاسی به دور باشند و از هرگونه تنش تندروی بپرهیزند و مدافع منافع ملت باشند.

* آیا باشرایط موجود در وزارت علوم ،آقای توفیقی توفیق انجام تغییرات مثبت را در این وزارتخانه خواهند داشت؟

 – همه ی ما باید توجه داشته باشیم که جامعه ی دانشگاهی بیش از هر ارگان اموزشی کشوردر تصمیم سازی های کلان کشوری می تواند موثر باشد و دولت اعتدال و امید هم که در این مدت کوتاه فعالیت های چشمگیری در راستای رشد و بالندی و ارتقای کشور در تمامی سطوح انجام داده اند،بر این امر مهم نسبت به جامعه ی دانشگاهی صحه گذاشته اند،و آقای دکتر توفیقی در مسؤولیت های قبلی خود نشان دادند که توان اداره ی این محموعه ی عظیم علمی کشور را دارا هستند و با بهره گیری از خلاقیت و علم و مدیریت بالای خود و تیم همکارانشان می توانند و لایق در دست گرفتن سکان این وزارتخانه هستند.

*به عنوان سؤال آخر شما فکر میکنید آقای توفیقی رای اعتماد مجلس را خواهند گرفت؟

– اطلاعاتی که ما از نظر نمایندگان مردم در مجلس کسب کرده ایم ظاهرا اکثر نمایندگان مجلس نظر مساعدی نسبت به ایشان دارند و بنده هم امیدوارم که اعتماد نکردن به دکتر نجفی درسی بزرگ برای دفاع از منافع واقعی مردم بوده و بکوشند تا دکتر توفیقی با رای بسیار بالا تصدی پست زارت را بر عهده بگیرند.

والسلام.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102769

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. توفیق از همان اصحاب فتنه است که با وزیر شدن آن باز دانشجویان بدبخت بازیچه اصلاح طلبان وابسته خواهند شد.

  2. با سلام
    متاسفانه دکتر توفیقی دانسته یا ندانسته دارد اقداماتی انجام می دهد که نیروهای اعتدال گرا را نیز با تردید مواجه کرده است. به عنوان مثال خبرهایی از حمایت ایشان از یک فرد افراطی قوم گرا(ش-ر) برای تصدی ریاست دانشگاه یاسوج به گوش می رسد. لازم است وی هوشیار باشد که نباید از چنین افرادی حمایت کند چون حیثیت اصلاح طلبی و اعتدال گرایی با عملکرد چنین افرادی خدشه دار می شود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]