1

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:مدارکی دارم که رو می‌کنم

  • کد خبر : 102962
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۷

علی دایی پس از شکست ۳ بر ۲ مقابل ذوب‌آهن در دیدار دوستانه در مورد جریمه ۳ میلیون تومانی خود گفت: ببخشید! مگر من در کنفرانس چه چیزی گفته‌ام و یا چه کار خاصی انجام داده‌ام که ۳ میلیون جریمه شده‌ام؟ من این رأی را قبول ندارم و به آن اعتراض می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه در فوتبال که در زندگی شخصی‌ام هم خطایی مرتکب نشده‌ام.

وی در مورد اینکه در پرونده محسن قهرمانی ظاهراً دستاوردهای جدیدی رو شده است، گفت: دستاورد جدیدی نداشته است اما صحبت‌هایی انجام می‌شود که متناقض است. از قول زندی سرپرست راه‌آهن حرف‌هایی شنیدم ایشان بعد از آنکه فلاح از سرپرستی اخراج شد به باشگاه راه‌آهن آمد. با تمام احترامی که برایش قائل هستم که با او همکار بودم او صحبت‌هایی انجام داده که غیرواقعی است و با واقعیت فرق دارد.

دایی افزود: ایشان درباره حاتم حرف زده که من باید بگویم روزی که به راه‌آهن رفتم حاتم در این باشگاه کار می‌کرد و ۱۰ سال سابقه کار اجرایی داشت و از دوستان من نیست و افتخار آشنایی و همکاری او را در باشگاه راه‌آهن داشتم. او یکی از بچه‌های گل و پاک است که در این مدت با هم همکار بوده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به عکاس باشگاه راه‌آهن گفت:‌ ایشان درباره عکاس باشگاه هم حرف‌هایی زده‌اند که باید بگویم من او را به باشگاه راه‌آهن نیاورده‌ام. روزی که به باشگاه وارد شدم قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه اکبری را به عنوان عکاس آورده بود و او عکاس باشگاه بود و من هیچ آشنایی با او نداشتم و فقط او را در ورزشگاه‌ها به عنوان عکاس دیده بودم.

دایی در مورد مرتضی کریمی هم گفت: کریمی داور بود و بازی‌های دوستانه ما را سوت می‌زد و بعد از اتفاقی که در اصفهان افتاد و او از داوری کناره‌گیری کرد با دخترش سر تمرین ما آمد و از من حلالیت خواست و گفت که در بازی با استقلال اشتباه کردم و گل پرسپولیس را آفساید گرفتم و تحت تأثیر قرار گرفته بودم و این دختر را دارم و از همه جا رانده و مانده شده‌ام. با توجه به اینکه اکثر باشگاه‌ها مشاور داوری دارند ما هم از او به عنوان مشاور داوری استفاده کرده‌ایم و او اشتباهات داوری به ضرر باشگاه را به باشگاه اعلام می‌کرد و حتی در این مسئله یک‌بار فدراسیون به خاطر اشتباه داوری از ما عذرخواهی کرد. زندی در مورد یکسری مسائل حرف زده است اما همه می‌دانند که مسعود اکبری را از تیم، من اخراج کرده‌ام و حتی کار به برخورد فیزیکی هم رسید و چند مسئله دیگر که دوست ندارم آنها را بازگو کنم و او اخراج شد.

وی افزود: رئیسی‌کیا هم که دید مسائلی در باشگاه به وجود آمده اکبری را اخراج کرد و حتی به خاطر اخراجش بخشی از قراردادش را هم پرداخت نکردند. اگر این افراد منتسب به من هستند چرا اخراجشان کردند و یا رئیسی‌کیا چرا بعد از اخراج آنها را برگرداند؟ اکبری از قبل هم با آقایان آشنا بود و در نیروی انتظامی سرباز زندی و رئیسی‌کیا بوده است. اگر اینها آدم‌های من بوده‌اند چرا مرتضی کریمی قراردادش دوباره تمدید شد؟ آدم‌های من با من می‌آیند.

دایی تصریح کرد: خود زندی اکبری را به عنوان دستیار خودش منصوب کرد و تمام پول‌های خرج شده را به حساب اکبری می‌ریخت. کارت‌های آقایان و حساب‌ها مشخص است، آقای علیپور یک صحبتی کرد و آقایان اکنون فرار رو به جلو انجام داده‌اند. یکسری صحبت‌ها انجام شد ولی نمی‌دانم چرا مولایی را محروم کردند مولایی هم گفت که کریمی به او اول گفته است. ما بعد از آن هم نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد، یکسری مسائل از قبل‌ها بوده است. او خواستار طلبش شده که مربوط به زمان ما نبوده است این اتفاق به سال‌های قبل مربوط می‌شود.

وی افزود: نمی‌دانم فردوسی‌پور هم دنبال چه چیزی می‌گردد که مدام می‌گوید بازی آلومینیوم و راه‌آهن. فیلم‌های مسابقات راه‌آهن و مس، راه‌آهن و سایپا موجود است، دو کارشناس بیایند و نظرشان را بدهند. وقتی ما سه گل می‌زنیم، نمی‌دانم فردوسی‌پور دنبال چه چیزی می‌گردد. به قول خودش شیطنت کرده است.

دایی تصریح کرد: من نه تنها در فوتبال که در زندگی شخصی‌ام هم کوچک‌ترین خطایی مرتکب نشده‌ام و آقایان شلوغ‌کاری می‌کنند. من آمده‌ام حقم را بگیرم و تا آخرش هم ایستاده‌ام متأسفانه اکنون وضع به گونه‌ای شده که اگر دنبال حقت بروی می‌گویند ناهنجاری شده است و علیه تو جبهه می‌گیرند اما من از اولش هم به دنبال حقم بوده‌ام و تا آخر ایستاده‌ام.

فارس/دایی در مورد اینکه عزم ملی برای برخورد با ناپاکی در فوتبال وجود دارد، گفت: یک مصاحبه از یاوری خواندم که خیلی خوب بود، باید عزم و اراده ملی باشد، یاوری خیلی قشنگ مثال زده بود که اگر بخواهند مست بگیرند … خیلی قشنگ بود باید ناپاکی ریشه‌کن شود با قربانی کردن یکی دو نفر کاری انجام نمی‌شود، مانده‌ام چرا مولایی و حاتم را محروم کرده‌اند. نمی‌دانم این جریمه‌های نقدی برای من از کجا درمی‌آید در مورد مسائل انضباطی و آنهایی که در این مورد هم تصمیم‌گیری می‌کنند خیلی چیزها دارم که رو می‌کنم و به موقعش در مورد پرونده استیناف خودم هم مستنداتی دارم که نشان خواهم داد تا مشخص شود چه کسی خلاف می‌کند و چه افرادی رأی اشتباه یا بهتر است بگویم چه جوری رأی می‌دهند، رأی‌های سلیقه‌ای. گذشت زمان حقایق را هم مشخص می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=102962

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر