4

افشاگری بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تبانی

  • کد خبر : 103153
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۳

ویژگی بازیکنانی که تبانی می کنند از قول کاپیتان سابق پرسپولیس، در جای خود خواندنی و قابل تأمل است.

شیث رضایی در مصاحبه‌ای با اشاره به پیشنهادهای متعددی که برای تبانی دریافت می کرده، ویژگی بازیکنانی که تبانی می‌کنند را برمی‌شمارد که این ویژگی ها هم در نوع خود جالب و قابل تأمل است!
شیث در پاسخ به سوالی که درباره دعوت به تبانی از این بازیکن پرسیده می‌شود، می‌گوید: «‌هزار بار به من پیشنهاد داده بودند، زمانی که در پرسپولیس بودم یکی از دوستانم کسی را به من معرفی کرد و به من گفت اگر دوست داری پولدار بشوی می‌توانی از این راه به پول زیادی برسی. گفتم چطوری می شود به پول زیادی رسید… گفت مثلاً در بازی اخراج بشوی، گل به خودی بزنی با داور درگیر بشوی و کارت بگیری یا بازیکن حریف را بزنی اما من در آن مقطع بازیکن پرسپولیس بودم و به تیمم عشق داشتم. برای همین نگذاشتم حرف هایش را ادامه دهد و گفتم من هیچ وقت این کار را نمی کنم.»
جالب اینجاست که اشتباهات شیث رضایی در طول مدت حضورش در پرسپولیس کم نبود و گذشته از آن بارها او بی دلیل با بازیکنان حریف و حتی بازیکنان خودی درگیر می‌شد و برای پرسپولیس تنش ایجاد می‌کرد.
یادمان نرفته چه‌طور در دربی با حقیقی درگیر شد و تیم را متشنج کرد یا بر سر بازوبند کاپیتانی با کریم باقری درافتاد! اشتباهات و جاماندن‌هایش از مهاجمان حریف که منجر به گل خوردن پرسپولیس شد هم از یادمان نرفته… با وجود همه این‌ها شیث درست به مواردی اشاره می کند که با کمی تأمل می‌توان همه آن‌ها را در دوران بازیگری خود او دید.
بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103153

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر