1

توضیحات اشراقی درباره مصاحبه جنجالی اش!+تصویر

  • کد خبر : 103348
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱

نوه امام (ره) در مصاحبه با شرق الاوسط گفته بود: نمیشه گفت گوگوش را دوست دارم، سر و صدا میشه؛ ولی خب آره صدای هایده را دوست دارم، بنظرم هایده اعجوبه موسیقی ایران بوده، هایده و مهستی از زیباییهای موسیقی ما هستند.

 در پی انتشار اظهارات تامل برانگیز زهرا اشراقی در مصاحبه با الشرق الاوسط وی در آخرین پیام خود در صفحه فیسبوکش نسبت به این مسئله موضع گرفت.

به گزارش «نماینده»، اشراقی در صفحه فیسبوک خود نوشت: «درباره مصاحبه ام با شرق الاوسط کمى حرف و در بعضى از موارد گفته شده کمى تعجب کردم … ولى معمولا از حرف هایم همیشه تمام قد دفاع می کنم. گاهى تیتر یا گفته ها کمى اغراق امیزه ولى این انقلاب رنگ که گفتم بعدا مفصل بحث می کنم. منظورم آوردن نشاط در جامعه است با تغییر رنگ سیاه به روشن … بیایید رنگ را به جامعه برگردانیم».

گفتنی است نوه امام و همسر محمدرضا خاتمی در در بخش هایی از مصاحبه با الشرق الوسط گفته بود: «من مخالف هرگونه گشت ارشاد هستم چون معتقدم اینگونه اقدامات دردی را دوا نمی کند. تا وقتی این قانون هست باید به این قانون اعتراض کرد و نه به صورت موردی و مصادیق. کل قانون گشت ارشاد باید از میان برداشته شود.

معمولا ان بی سی رو می بینم که آخرین فیلم های هالیوود رو پخش می کنه. سریال حریم سلطان را هم می بینم. البته اگر پارازیت ها بگذارند.

موزیک هم زیاد گوش می دهم. نمیشه گفت که گوگوش رو دوست دارم، سر و صدا میشه. ولی خب آره صدای هایده را دوست دارم به نظرم هایده اعجوبه موسیقی ایران بوده. مثلا «علی ای همای رحمت» هایده بسیار زیبا است. هایده و مهستی از زیبایی های موسیقی ما هستند. موسیقی پاپ را می پسندم، امابرخی از آهنگ های جدید را نه. بچه های من هم مثل خودم هستند و سلیقه نزدیکی داریم. بالاخره زندگی بدون موسیقی معنی ندارد. به نظرم زندگی اساسا بدون هنر و موسیقی بی روح است.

حجاب باید جاذبه داشته باشد نه اینکه برخی ها با نوع حجاب نازیبایی که دارند دافعه می آفرینند. خیلی دوست داشتم در این زمینه ها خط شکن باشم اما زیاد موفق نبودم. ولی دولت آقای روحانی فرصت دوباره ای است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103348

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خداوند انشاالله همواره نگهدار خود وخانواده ات باشد چقدر باصداقت حرف زدی جای این صداقت جنابعالی همواره در مملکت ما الخصوص در بین رده بالا ها خا لی بوده وبزرگترین ضربات را جمهوری اسلامی از نحیه ریاکاران خورده است وهیچگاه کسی مثل جنابعالی پیدا نشده که این تابو را بشکند اتفاقا نظرات جنابعالی در موردموسیقی ومد لباس وگشت ارشاد هم نظر بیش از ۸۰ درصد مردم ایرانی ساکن ایران است انشاالله این شروع جنابعا لی پایانی خوش به دنبالش باشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر