1

اتفاقی جالب برای خانم گزارشگر+تصاویر

  • کد خبر : 103617
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۳

وقتی یکی از بازیکنان تیم بیس بال “رد ساکس” امریکا در حال مصاحبه با خانم گزارشگر شبکه فاکس نیوز بود هیچکدام نمیدانستند که چند لحظه دیگر به یک سوژه جهانی تبدیل خواهند شد.

بعد از اتمام مسابقه میان دو تیم پرطرفدار “رد ساکس” . “تایگرز” خانم “اریکا اندروز” در حال مصاحبه با یکی از بازیکنان تیم پیروز مسابقه بود و این برنامه به صورت زنده از تلویزیون پخش میشد. در همین حال یکی دیگر از بازیکنان تیم ” ساکس” به رسم دیرینه این رشته ورزشی قصد داشت تا ظرف نوشابه نوشیدنی ورزشی را روی هم تیمی خود خالی کند اما با جا خالی دادن این ورزشکار تمام محتویات این ظرف روی سر خانم گزارشگر خالی شد و سراپای او خیس شد. این اتفاق جالب به صورت زنده توسط ده ها هزار نفر در سراسر امریکا دیده شد و توجه بسیاری از اصحاب رسانه و حاضران در صحنه به عکس العمل این دو نفر معطوف شد.
مهمترین قسمت این اتفاق جالب عکس العمل خانم گزارشگر بود . این گزارشگر جوان بدون توجه به اتفاق رخ داده و با اعتماد به نفس مثال زدنی در حالیکه تمام موها و ژاکتش خیس بود به ادامه مصاحبه پرداخت . تصویر او درحالیکه کاملا خیس است و زبانش را از دهانش بیرون آورده بلافاصله بعد از پایان این مسابقه در سایتهای اینترنتی منتشر شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=103617

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر