0

مذاکرات باید به صورت منطقی و در چارچوب حقوق مشروع ملت ایران پیش رود

  • کد خبر : 104221
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶

نایب رییس مجلس، با تاکید بر ضرورت محرمانه بودن مذاکرات ژنو، تصریح کرد: البته هنگامی‌که نتایج به یک سطح مطلوب دست یافت، می‌تواند جزئیات را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

محمدحسن ابوترابی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت درباره مذاکرات ایران با ۱+۵ در ژنو گفت: مذاکرات ژنو قطعا باید محرمانه و در چارچوب تعریف‌شده نظام جمهوری اسلامی و در راستای تامین منافع ملی کشور باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: چارچوب نظام جمهوری اسلامی، کاملا روشن و شفاف و از موضوع اقتداری است که ملت بزرگ ایران در طول ۳۳ سال گذشته خلق کردند و در حماسه سیاسی ۲۴خرداد استحکام بخشیدند.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مذاکرات باید به صورت منطقی و در چارچوب حقوق مشروع ملت ایران پیش رود و البته هنگامی‌که نتایج به یک سطح مطلوب دست یافت، می‌تواند جزئیات را در موقعیت مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

پس از برگزاری اولین دور مذاکرات ایران با ۱+۵ در دولت یازدهم و تاکید مذاکره‌کنندگان بر محرمانه بودن محتوای آن، برخی رسانه‌ها و سیاسیون نسبت به این رویکرد انتقادهای شدیدی وارد کردند و آن را دلیلی بر مصادره کردن منافع ملی دانستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=104221

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]